Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ZUS-Poczta Polska-usługi elektroniczne

0
Podziel się:

Szybsza obsługa klientów i oszczędności to efekt wdrożenia pełnej elektronizacji na linii Zakład Ubezpieczeń Społecznych i Poczta Polska.
Prezes ZUS Zbigniew Derdziuk zaznaczył, że obie instytucje po zakończeniu testów są dziś gotowe do wdrożenia między innymi elektronicznego potwierdzenia odbioru. To zaś w istotny sposób przyczyni się do skrócenia obiegu korespondencji. Prezes Derdziuk zaznaczył, że jeśli ktoś będzie chciał się dowiedzieć w ZUS-ie czy przesyłka została do niego wysłana, to będzie mógł zadzwonić do ZUS-u. Od razu uzyska odpowiedź czy przesyłka została doręczona i kto i kiedy ją odebrał.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych już wdrożył szereg e-rozwiązań mających usprawnić kontakt na styku obywatel-ZUS. Jednym z nich jest wirtualny doradca na portalu ZUS - przypomniał prezes Derdziuk. Na rozwój e-usług stawia też Poczta Polska.
Już dziś klienci poczty korzystają z przesyłki hybrydowej łączącej e-maila z tradycyjnym listem.
W tym roku poczta ma wejść na rynek z e-listem i e-znaczkiem.

Informacyjna Agencja Radiowa

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)