Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

"Życie Warszawy" Zygmuntówka, czyli nieudana detronizacja

0
Podziel się:

p "Życie Warszawy" - Zygmuntówka, czyli nieudana detronizacja

Zygmuntówka, warszawskie ciastko, promowane rok temu przez ratusz, nie przyjęła się jako słodka ikona stolicy - pisze "Życie Warszawy". Gazeta zwraca uwagę, że szybko o tym ciastku zapomniano.
Pomysłodawcą wprowadznia nowego ciastka, kojarzonego z Warszawą, był ratusz. W ubiegłym roku ogłosił specjalny konkurs na warszawski wypiek, który miał zastąpić wuzetkę. Powołano też specjalne jury, które w kwietniu oceniało smak, wygląd i innowacyjność smakołyków. Nazwę ciastka - zygmuntówka - wybrali sami internauci, którzy zgłosili ponad 650 propozycji. "Życie Warszawy" przytacza wypowiedzi cukierników, którzy mówią, że zygmuntówki kupują nieliczni warszawiacy. Tymczasem ich produkcja jest kosztowna, a transport trudny.
Według specjalistów od marketingu, zabrakło strategii promocji tego ciastka. Nie ma jego reklam, nie można go kupić we wszystkich warszawskich cukierniach. I dlatego wuzetki nie udało się zdetronizować - tłumaczą.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Życie Warszawy"/dw/kry

IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)