Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Flis: orzeczenie w sprawie spotu "Kolesie" nie wniesie nic nowego

0
Podziel się:

Orzeczenie Sadu Apelacyjnego w sprawie
spotu PiS "Kolesie" nie zmieni w jakiś istotny sposób
prowadzenie kampanii wyborczych. Nie zmieni też języka jakim
posługują się partie, w tym przypadku PiS - powiedział PAP w
poniedziałek dr Jarosław Flis, politolog.

Orzeczenie Sadu Apelacyjnego w sprawie spotu PiS "Kolesie" nie zmieni w jakiś istotny sposób prowadzenie kampanii wyborczych. Nie zmieni też języka jakim posługują się partie, w tym przypadku PiS - powiedział PAP w poniedziałek dr Jarosław Flis, politolog.

Według Flisa, dowodem na to, że nic się nie zmieni po poniedziałkowym orzeczeniu sądu są reakcje obu partii na wyrok sądowy. "Obie partie zachowują dobre samopoczucie. Każda ogłasza swoje zwycięstwo" - mówił Flis.

Orzeczenie - według politologa - nie przysporzy też dodatkowych głosów żadnej z partii. "Twardy elektorat pozostanie przy swojej partii. Wyrok tylko go utwierdził w tym co sądzili wcześniej o politycznym konkurencie. Nie zdecydowani nadal pozostaną niezdecydowani - tak na dwoje babka wróżyła" - mówił Flis.

Zdaniem Flisa najbardziej może na tym skorzystać PSL, które w kampanii wyborczej może się zaprezentować jako partia ludzi łagodnych, którzy nie sięgają po taki język.

Sąd apelacyjny orzekł w poniedziałek, że PiS musi przeprosić za rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji o tym, że rząd miał załatwić zlecenia żonie ministra skarbu Aleksandra Grada i firmie senatora Tomasza Misiaka.

W ogłoszeniu PiS ma przeprosić za wprowadzenie w błąd wyborców Platformy. Wcześniej sąd okręgowy orzekł, że PiS musi przeprosić PO również za naruszenie jej dobrego imienia.

Ponadto sąd apelacyjny uznał za uzasadnione zażalenie PiS dotyczące tej części spotu, w której jest mowa o zwalnianiu przed rząd stoczniowców oraz o przyznaniu przez prezydent Warszawy Hanny Gronkiewicz-Waltz nagród "swoim ludziom". (PAP)

umw/ la/ woj/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)