Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

MG: 6 konsorcjów do negocjacji ws. kampanii o energetyce jądrowej

0
Podziel się:

Resort gospodarki wyłonił sześć konsorcjów medialnych, z którymi w połowie
listopada rozpocznie negocjacje cenowe dotyczące przeprowadzenia kampanii informacyjnej o
energetyce jądrowej - powiedział PAP szef departamentu energii jądrowej w MG Mirosław Lewiński.

Resort gospodarki wyłonił sześć konsorcjów medialnych, z którymi w połowie listopada rozpocznie negocjacje cenowe dotyczące przeprowadzenia kampanii informacyjnej o energetyce jądrowej - powiedział PAP szef departamentu energii jądrowej w MG Mirosław Lewiński.

"W pierwszym etapie przetargu sprawdziliśmy doświadczenie firm w realizacji kampanii, w tym kampanii społecznych. W drugim etapie odbędą się negocjacje cenowe z firmami, które zdobyły największą liczbę punktów" - powiedział we wtorek Lewiński. Do przetargu stanęło 12 firm; oferty trzech odpadły z powodów formalnych, trzy otrzymały niższą punktację od wyłonionych.

Do negocjacji cenowych zaproszonych będzie 6 konsorcjów. Pierwsze z nich tworzą firmy: BBDO Warszawa Sp z o.o., Grupa Eskadra Sp z o.o. (Kraków) i Media Direction Sp z o.o. (Warszawa). Kolejne konsorcjum to dwie firmy z Poznania Afekt Agencja Reklamowa i Just.

Pozostałe 4 konsorcja są z Warszawy. Jedno składa się z firm: Profile Sp z o.o., DDB Warszawa Sp z o.o. oraz Easymedia Sp z o.o.; drugie - Partner of Promotion Sp z o.o., Migut Media S.A. i Maxus-Warszawa Sp z o.o.; trzecie - Grupa 66 Ogilvy, Mindshare Polska Sp. z o.o. oraz Communication Unlimited Sp. z o.o.; czwarte - Schulz & Friends Warszawa, Equinox Polska Sp. z o.o. i MDI Sp. z o.o.

Lewiński pytany przez PAP, kiedy resort wybierze realizatora kampanii, odparł: "mam nadzieję, że ten proces zakończy się do końca listopada". Zastrzegł, że zależy to m.in. od tego, czy firmy, których oferty zostały odrzucone, nie wniosą protestów.

Wcześniej resort planował przeznaczyć na kampanię informacyjną 22 mln zł do końca 2012 roku: w tym roku miało być wydane 6 mln zł, a w następnych dwóch latach po 8 mln zł rocznie. W tym roku - jak przyznał Lewiński - resort nie zdoła wydać wcześniej zakładanej kwoty na kampanię.

"Mam nadzieję, że chociaż część z tych środków (tegorocznych - PAP) zostanie sensownie alokowana (na kampanię - PAP). Jeśli nie - jest też inny cel związany z energetyką jądrową" - zauważył. Na tym etapie nie ujawnił jednak, jaki to cel.

Zgodnie ze zaktualizowanym przez resort gospodarki harmonogramem, pierwszy blok elektrowni jądrowej ma być uruchomiony w 2022 r. Polska Grupa Energetyczna planuje budowę dwóch elektrowni jądrowych w tej samej technologii o mocy ok. 3000 MW każda.

Julita Żylińska (PAP)

jzi/ drag/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)