Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polskie centra handlowe zaprezentują się w Cannes

0
Podziel się:

Centra handlowe z Katowic, Krakowa, Lublina, Szczecina, Olsztyna i Gorzowa
Wielkopolskiego zaprezentują się na rozpoczynających się 16 listopada światowych targach
nieruchomości handlowych MAPIC w Cannes.

Centra handlowe z Katowic, Krakowa, Lublina, Szczecina, Olsztyna i Gorzowa Wielkopolskiego zaprezentują się na rozpoczynających się 16 listopada światowych targach nieruchomości handlowych MAPIC w Cannes.

Przez trzy dni Francja będzie gościć największe firmy związane z rynkiem handlowym. Z Polski swój udział zgłosiło ok. 130 firm. Podczas targów zaprezentowanych zostanie ponad 500 obiektów handlowych z całego świata, w tym z Polski m.in. Galeria Katowicka, Futura Park Kraków, Atrium Felicity z Lublina, Aleja Słońca ze Szczecina, Galeria Warmińska z Olsztyna i Nova Park z Gorzowa Wielkopolskiego - informuje firma doradcza Cushman & Wakefield, zajmująca się rynkiem nieruchomości.

"W targach uczestniczymy po raz dziewiąty. W Polskiej Radzie Centrów Handlowych zrzeszamy 185 firm. Ponad 20 będzie reprezentowanych na naszym stoisku. Polska jest silnie reprezentowana w Cannes" - powiedziała PAP Anna Szmeja-Kroplewska, dyrektor generalna Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Targom towarzyszyć będzie rozdanie nagród dla najlepszych projektów. Polska Galeria Echo w Kielcach rywalizować będzie o miano najlepiej zrewitalizowanego obiektu.

Zdaniem Marka Noetzela, partnera w Cushman & Wakefield, nagrody MAPIC są prestiżowe. "Międzynarodowe jury wytypowało 16 kandydatów do tegorocznych nagród w pięciu kategoriach. Na zwycięzców głosować będą zarówno uczestnicy targów, jak i członkowie jury. Z polskich obiektów nagrodę na targach MAPIC otrzymały dotychczas m.in. (warszawskie) Złote Tarasy w 2005 r." - powiedział PAP Noetzel.

W Polsce jest ok. 380 centrów handlowych, a kolejne są w planach i budowie. Coraz częściej nowe obiekty łączą funkcje handlową i rozrywkową.

Organizatorzy przewidują, że w targach weźmie udział ok. 8 tys. osób, w tym 2,2 tys. reprezentantów sieci handlowych. Na MAPIC promują się głównie deweloperzy i najemcy, a także miasta i państwa. W tym roku na targach zorganizowany będzie specjalny panel poświęcony możliwościom inwestowania w Polsce. (PAP)

ska/ je/ ura/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)