Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

W 27 łódzkich firmach płatne staże dla 110 młodych osób

0
Podziel się:

Rozstrzygnięto drugą edycję projektu "Praktykuj w Łodzi - staże wakacyjne
2012". Stąd 110 studentów i absolwentów łódzkich uczelni odbędzie letnie staże w 27 łódzkich
firmach. Pracodawcy zapłacą studentom co najmniej 700 zł brutto za każdy miesiąc praktyk.

Rozstrzygnięto drugą edycję projektu "Praktykuj w Łodzi - staże wakacyjne 2012". Stąd 110 studentów i absolwentów łódzkich uczelni odbędzie letnie staże w 27 łódzkich firmach. Pracodawcy zapłacą studentom co najmniej 700 zł brutto za każdy miesiąc praktyk.

Projekt "Praktykuj w Łodzi Projekt "Praktykuj w Łodzi - staże wakacyjne 2012" jest jedną z inicjatyw programu "Młodzi w Łodzi", który jest adresowany do studentów i absolwentów łódzkich uczelni i pracodawców z Łodzi i okolic. Celem prođjektu jest umożđliđwieđnie stuđdenđtom zdođbyđcia doświadđczeđnia zawođdođwego oraz prođmođcja staży wakađcyjđnych jako spođsobu pozyđskiđwađnia prađcowđniđków.

W tym roku do projektu zgłosiło się dwa razy więcej pracodawców z różnych branż niż w roku ubiegłym. Pracodawcy zaproponowali też dwukrotnie więcej staży studentom. Zainteresowanie projektem było duże, wpłynęło niemal 2 tys. poprawnie wypełnionych aplikacji - poinformował w poniedziałek łódzki magistrat.

Pracodawcy - po wstępnej selekcji - przeprowadzili indywidualne rozmowy z kandydatami i wybrali 110 laureatów. Odbędą oni staże w 27 łódzkich firmach na stanowiskach, m.in. programistów, asystentów, laborantów czy pracowników obsługi klienta, administracji, promocji i reklamy.

Wszystkie staże są płatne. Pracodawcy zobođwiąđzali się do podđpiđsađnia ze stuđdenđtem umowy cywilđnođprawđnej i wypłađceđnia wynađgrođdzeđnia w kwođcie miniđmum 700 zł brutto za mieđsiąc prakđtyk. Staże potrwają od lipca do września.

"Młodzi w Łodzi" to program przygotowany przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Urzędu Miasta Łodzi przy współpracy z uczelniami wyższymi oraz pracodawcami. Program ruszył w marcu 2008 r., jego celem jest m.in. zwiększenie liczby kandydatów na studia na kierunkach preferowanych przez pracodawców, a także poprawa wizerunku miasta.

W ramach programu, z którym współpracuje ponad 50 firm, uruchomiono m.in. portal praktyk i staży, realizowane są szkolenia, konkurs na najlepszy biznesplan oraz kampanie promocyjno-informacyjne skierowane do młodych. (PAP)

"Praktykuj w Łodzi - staże wakacyjne 2012" to jedna z inicjatyw programu "Młodzi w Łodzi", który jest adresowany do studentów i absolwentów łódzkich uczelni i pracodawców z Łodzi i okolic. Celem prođjektu jest umożđliđwieđnie stuđdenđtom zdođbyđcia doświadđczeđnia zawođdođwego oraz prođmođcja staży wakađcyjđnych jako spođsobu pozyđskiđwađnia prađcowđniđków.

W tym roku do projektu zgłosiło się dwa razy więcej pracodawców z różnych branż niż w roku ubiegłym. Pracodawcy zaproponowali też dwukrotnie więcej staży studentom. Zainteresowanie projektem było duże, wpłynęło niemal 2 tys. poprawnie wypełnionych aplikacji - poinformował w poniedziałek łódzki magistrat.

Pracodawcy - po wstępnej selekcji - przeprowadzili indywidualne rozmowy z kandydatami i wybrali 110 laureatów. Odbędą oni staże w 27 łódzkich firmach na stanowiskach, m.in. programistów, asystentów, laborantów czy pracowników obsługi klienta, administracji, promocji i reklamy.

Wszystkie staże są płatne. Pracodawcy zobođwiąđzali się do podđpiđsađnia ze stuđdenđtem umowy cywilđnođprawđnej i wypłađceđnia wynađgrođdzeđnia w kwođcie miniđmum 700 zł brutto za mieđsiąc prakđtyk. Staże potrwają od lipca do września.

"Młodzi w Łodzi" to program przygotowany przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Urzędu Miasta Łodzi przy współpracy z uczelniami wyższymi oraz pracodawcami. Program ruszył w marcu 2008 r., jego celem jest m.in. zwiększenie liczby kandydatów na studia na kierunkach preferowanych przez pracodawców, a także poprawa wizerunku miasta.

W ramach programu, z którym współpracuje ponad 50 firm, uruchomiono m.in. portal praktyk i staży, realizowane są szkolenia, konkurs na najlepszy biznesplan oraz kampanie promocyjno-informacyjne skierowane do młodych. (PAP)

szu/ amac/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)