Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W Poznaniu ruszyły targi reklamy i targi telewizyjne

0
Podziel się:

Najnowsze rozwiązania przemysłu reklamowego oraz audiowizualnego prezentowane
są od środy na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Do piątku trwają tam targi Euro-Reklama i
Poznań Media Expo.

*Najnowsze rozwiązania przemysłu reklamowego oraz audiowizualnego prezentowane są od środy na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Do piątku trwają tam targi Euro-Reklama i Poznań Media Expo. *

W obu imprezach bierze udział ok. 200 wystawców. Na targach reklamy, obok jej najnowocześniejszych nośników, można zobaczyć prawdziwego Misia z komedii Stanisława Barei.

W ramach targów telewizyjnych Poznań Media Expo prezentowany jest najnowszej generacji sprzęt: kamery, systemy edycyjne i wyposażenie studiów. Impreza organizowana jest z myślą o nadawcach telewizyjnych, producentach programów i sprzętu TV oraz operatorach telekomunikacyjnych.

"Na tych targach pokazywane są m.in. programy polskich producentów telewizyjnych i filmowych, oferty stacji telewizyjnych oraz rozwiązania telekomunikacyjne przyszłości" - wyjaśniła Małgorzata Kolczyńska z MTP.

Impreza jest okazją m.in. do debat i warsztatów na temat cyfryzacji emisji telewizyjnej w Polsce, roli product placement w produkcji telewizyjnej, a także nowych form telewizyjnych w internecie i telewizji mobilnej. W ramach targów odbywa się też międzynarodowa konferencja Regionalnych Funduszy Filmowych.

Na Targach Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama wystawcy z całej Europy prezentują ponad 100 nowości i premier rynkowych branży reklamowej.

Tegoroczna edycja poznańskich targów reklamy podzielona została na dwa salony tematyczne: salon Visual Expo, skupiający producentów gadżetów i upominków, a także wystawców oferujących elektroniczne formy reklamy, oraz salon Digital Printing Expo, gdzie prezentowane są najnowsze rozwiązania technologiczne dla branży drukarskiej dużego i małego formatu.

Targom towarzyszą liczne konferencje i prelekcje poświęcone np. sposobom skutecznej promocji przedsiębiorstwa czy też reklamie zewnętrznej.

W trakcie targów branży reklamowej organizowane są także zawody w oklejaniu samochodów, powstała też Galeria Najbardziej Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych. Ozdobą tegorocznej edycji imprezy jest Miś znany z komedii Stanisława Barei, którego, dzięki jednemu z wystawców, można podziwiać w targowej hali.

Jak tłumaczą organizatorzy imprezy, choć Miś jest symbolem absurdu epoki PRL, prawdopodobnie jest również pierwszą formą skutecznej reklamy typu outdoor w Polsce.(PAP)

rpo/ itm/ jbr/

reklama
wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)