Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Awaria w ING zażegnana. Klienci banku mogą już korzystać ze swoich kart i kont

7
Podziel się:

Klienci już mogą korzystać ze wszystkich systemów bankowości oferowanych przez ING Bank Śląski. Bank poinformował, że usunął awarię, przez którą użytkownicy nie mogli zalogować się na własnych kontach, a także płacić kartą oraz BLIK-iem.

Awaria w ING Banku Śląskim zażegnana. Klienci mogą odetchnąć z ulgą
Awaria w ING Banku Śląskim zażegnana. Klienci mogą odetchnąć z ulgą (East News, Wojtek Laski/Eastnews)

Bank poinformował już o likwidacji awarii. Jednocześnie wznowił działanie systemów bankowości internetowych (Moje ING), a także aplikacji mobilnych (Moje ING mobile). Klienci z powrotem mogą płacić za swoje zakupy kartą oraz BLIK-iem.

Instytucja pracuje cały czas nad przywróceniem dostępu do platformy ING Makler oraz pełnej funkcjonalności e-kantoru w Moim ING. Nie podała również przyczyny powstania awarii.

O awarii ING po raz pierwszy poinformował rano w piątek 13 września. Klienci tej instytucji nie mogli zalogować się do swoich kont zarówno w internecie, jak i w aplikacji mobilnej. Systemy płatnicze nie akceptowały również kart tego banku.

"Wstyd przy kasie, dziękujemy bardzo ING!" – napisała na Facebooku jedna z klientek banku. ING kilkukrotnie przepraszało wszystkich poszkodowanych awarią.

Zobacz także: Zobacz także: Banki przespały zmiany. "To okazja dla oszustów"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

wiadomości
wiadomości
wiadomości
KOMENTARZE
(7)
Zerozyskuzrac...
2 lata temu
Kto przeprosi za wstyd przy kasie klientów tego "banku"? Dobrze że miałem drobniaki
Davod
2 lata temu
To jest najgorszy bank w jakim mogłem się znaleźć !
Nnnn
2 lata temu
Jestem posiadaczem konta ING fakt nie mogłem się zalogować na konto ale telefonem mogłem normalnie płacić więc w czym problem ze czasami mają awarie jak inne banki ;) jest to jeden z najlepszych banków więc nie narzekajcie bo sprawdziłem w innych bankach oferty więc postanowiłem zostać przy ING
INGBANK
2 lata temu
Trzy tygodnie temu bank z lekka wyczyścił mi konto. Zero reakcji ze strony banku !
Ewelina
2 lata temu
Jaja jakieś nic nie działa dalej nie widać historii transakcję powielone nie wpłynęły na konto