Notowania

wiadomości
13.09.2019 10:42

Awaria w ING zażegnana. Klienci banku mogą już korzystać ze swoich kart i kont

Klienci już mogą korzystać ze wszystkich systemów bankowości oferowanych przez ING Bank Śląski. Bank poinformował, że usunął awarię, przez którą użytkownicy nie mogli zalogować się na własnych kontach, a także płacić kartą oraz BLIK-iem.

Podziel się
Dodaj komentarz
(East News)
Awaria w ING Banku Śląskim zażegnana. Klienci mogą odetchnąć z ulgą (Fot: Wojtek Laski/Eastnews)

Bank poinformował już o likwidacji awarii. Jednocześnie wznowił działanie systemów bankowości internetowych (Moje ING), a także aplikacji mobilnych (Moje ING mobile). Klienci z powrotem mogą płacić za swoje zakupy kartą oraz BLIK-iem.

(ING Bank Śląski)
(Fot: WP)

Instytucja pracuje cały czas nad przywróceniem dostępu do platformy ING Makler oraz pełnej funkcjonalności e-kantoru w Moim ING. Nie podała również przyczyny powstania awarii.

O awarii ING po raz pierwszy poinformował rano w piątek 13 września. Klienci tej instytucji nie mogli zalogować się do swoich kont zarówno w internecie, jak i w aplikacji mobilnej. Systemy płatnicze nie akceptowały również kart tego banku.

"Wstyd przy kasie, dziękujemy bardzo ING!" – napisała na Facebooku jedna z klientek banku. ING kilkukrotnie przepraszało wszystkich poszkodowanych awarią.

Zobacz także: Banki przespały zmiany. "To okazja dla oszustów"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: wiadomości, wiadomości, wiadomości, banki, ing, ing bank, awaria
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
13-09-2019

+-Zero kontaktu z bankiem

13-09-2019

EwelinaJaja jakieś nic nie działa dalej nie widać historii transakcję powielone nie wpłynęły na konto

13-09-2019

JaaaDziała poprawnie? Chyba kpiny, usiłuje zrobić przelew i lipa.

Rozwiń komentarze (7)