Rusza kampania ostrzegająca przed popularnymi _ chwilówkami _. Instytucje finansowe i chroniące konsumentów ostrzegają, że pożyczając pieniądze na święta, można stracić dorobek całego życia.
Przemysław Kuk z NBP, które jest jednym z organizatorów akcji, wyjaśnia, że kampania ma ostrzec przed pokusą uzyskana łatwych pieniędzy. W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne i radiowe. Rusza także strona internetowa www.zanim-podpiszesz.pl. Zainteresowani znajdą tam garść informacji przydatnych tym, którym potrzebny jest zastrzyk gotówki.
Oprócz NBP w akcji biorą udział Policja, Bankowy Fundusz Gwarancyjny, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komisja Nadzoru Finansowego, a także ministerstwa: finansów i sprawiedliwości.
Patronem akcji _ Nie daj się nabrać. Sprawdź zanim podpiszesz _ jest Polskie Radio.
Czytaj więcej w Money.pl | |
---|---|
NBP szuka pomocy u księży i kolejarzy Bank centralny chce wciągnąć kolejarzy, ZUS i księży do kampanii o odpowiedzialnym pożyczaniu - czytamy w "Pulsie Biznesu". | |
PSL chce dużych zmian w polskich finansach Politycy PSL zapisali swoje propozycje w projekcie nowelizacji ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym oraz o kredycie konsumenckim. | |
Dodatkowe 70 miliardów na kredyty dla firm? Jacek Rostowski zapowiedział uruchomienie mechanizmu pozwalającego przedsiębiorcom na zaciąganie kredytów pod zastaw zwrotu podatku VAT ze skarbu państwa. |