Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

update CRMpad pod ręką menedżera sprzedaży

0
Podziel się:

Profesjonalne narzędzie zarządzania relacjami z klientami dla pracowników działających w terenie

update CRMpad pod ręką menedżera sprzedaży
(TommL/iStockphoto)

Dyrektorzy sprzedaży zdają sobie sprawę, że sprzedaż zza biurka nie przynosi pożądanych efektów. Z drugiej strony, pracownicy handlowi działający w terenie mają kłopot z dostępem do aktualnych i dokładnych danych o swoich klientach, co utrudnia proces sprzedaży. W jaki sposób wyeliminować powyższe problemy i sprawić, że zespoły handlowe i serwisowe będą w stanie skutecznie realizować swoje zadania?

Wyraźnym trendem w biznesie w ostatnich kilku latach jest potrzeba zapewnienia pracownikom działów sprzedaży oraz serwisu dostępu do urządzeń mobilnych. To właśnie oni mają najbliższy kontakt z klientem i są swoistą wizytówką firmy, którą reprezentują. Z tego względu, możliwość korzystania z danych, które pozwolą przedstawić kontrahentom najbardziej aktualną ofertę, a także odpowiednia ewidencja przeprowadzonych spotkań czy obsługi serwisowej, mają kluczowe znaczenie dla podnoszenia skuteczności sprzedaży oraz zapewnienia najwyższej jakości usług.

Rozwiązanie update CRMpad, dedykowane popularnemu tabletowi Apple iPad, to produkt do profesjonalnego, mobilnego zarządzania relacjami z klientami, który umożliwia dostęp do najważniejszych danych CRM również poza firmą. Aplikacja dedykowana jest pracownikom mobilnym, dla których niezbędny jest stały dostęp do funkcji CRM i danych klientów.

iPad wreszcie przestał być tylko gadżetem

Rozwiązanie update CRMpad to zaawansowany produkt do profesjonalnego, mobilnego zarządzania relacjami z klientami, który umożliwia dostęp do najważniejszych danych CRM również poza firmą. Aplikacja łączy się bezpośrednio z systemem CRM update.seven i udostępnia takie procesy, jak zarządzanie danymi, kontaktami, potencjalnymi klientami, zadaniami, zamówieniami i zgłoszeniami serwisowymi. Aplikację zaprojektowano i opracowano specjalnie z myślą o iPadach. Łączy ona zalety znanego już rozwiązania CRM z łatwą, intuicyjną obsługą tych urządzeń. Niezwykle ważnym kryterium w wyborze odpowiedniego rozwiązania mobilnego CRM jest nie tylko jego funkcjonalność, ale także łatwość i szybkość użycia oraz ergonomia użytkowania. Aplikacja update CRMpad na iPada optymalnie łączy zalety profesjonalnego rozwiązania klasy CRM z niewątpliwymi zaletami iPada, takimi jak intuicyjna obsługa, szybka praca, duży ekran dotykowy
czy integracja elementów multimedialnych. iPad w połączeniu z update CRMpad staje się zaawansowanym narzędziem wspomagającym zadania pracownika terenowego.

CRM do zadań specjalnych

Aplikacja update CRMpad jest dostosowana do zadań, z jakimi ma do czynienia menedżer sprzedaży, specjalista w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, czy technik serwisowy. Sprawne przygotowanie do spotkań z klientami i możliwość natychmiastowego udzielenia im informacji to ważne elementy codziennej pracy personelu działu sprzedaży. Już podczas planowania spotkań można szybko przejrzeć wszystkie istotne dane. Obejmują one również informacje o wszelkich czynnościach, które wykonano od czasu ostatniej wizyty u klienta, m.in. z jakich produktów korzysta dany klient, czy w systemie zarejestrowano otwarte zgłoszenia serwisowe, które go dotyczą czy sprawdzenie jaki jest status zamówienia. Użytkownik aplikacji od razu widzi, czy istnieją otwarte kwestie, które należy wyjaśnić podczas spotkania, lub czy może złożyć klientowi ofertę specjalną. Dzięki temu pracownicy działający w terenie są znakomicie przygotowani do każdego
spotkania i mogą optymalnie wykorzystać możliwości sprzedaży. W czasie rozmowy doradczej można lepiej zaprezentować nowe produkty i oferty oraz wspólnie z klientem obejrzeć na iPadzie odpowiednie dokumenty. Podczas podpisywania umowy użytkownik zawsze dysponuje dostępem do jej najbardziej aktualnej wersji, a zlecenia może bez trudu zarejestrować bezpośrednio u klienta – również w regionach lub budynkach o słabym zasięgu. Aplikacja umożliwia też seryjne rejestrowanie zamówień z dołączonymi produktami, cenami, rabatami i funkcją koszyka na zakupy. Specjalnie zaprojektowana klawiatura dotykowa pozwala szybko i sprawnie wprowadzać odpowiednie informacje za pomocą ekranu. Dane można rejestrować, sprawdzać i aktualizować bezpośrednio podczas spotkania. Wprowadzenie danych na miejscu podnosi ich jakość, a wszystkie zmiany są natychmiast dostępne w centrali. Szczegóły można ustalić z klientem podczas ich rejestrowania w systemie, co umożliwia natychmiastowe wykonanie zadań administracyjnych Aplikacja ma przejrzystą,
łatwo modyfikowalną konsolę, dzięki której planowanie dnia i wszystkich spotkań jest niezwykle proste. Kontekstowa nawigacja zapewnia intuicyjną obsługę i szybki dostęp do danych. Dzięki prostej obsłudze doskonale sprawdza się podczas prezentacji produktów, przy przygotowaniu spotkania i jego dokumentacji, realizacji zgłoszenia serwisowego czy też sprawdzaniu statusu umów. Ponadto update CRMpad ma istotną przewagę nad oprogramowaniem opartym na przeglądarce: wszystkie potrzebne dane CRM są dostępne także offline.

Przykładowe zastosowania update CRMpad:

  • planowanie dnia;
  • widok mapy spotkań na stronie startowej;
  • planowanie trasy, wyszukiwanie firm zlokalizowanych w pobliżu;
  • treści ułatwiające przygotowanie wizyty, widok harmonogramu, wcześniejszych spotkań i dokumentów;
  • wsparcie handlowe podczas negocjacji, widok ofert, dostęp do elementów nadrzędnych;
  • zarządzanie szansami handlowymi;
  • tworzenie spotkań, widok lejka sprzedaży;
  • działania po wizycie: zmiana statusu spotkania;
  • tworzenie raportów z wizyt i ponownych spotkań.

Dostęp do geodanych zdecydowanie ułatwia sporządzenie harmonogramu dziennych zadań, zwłaszcza gdy chodzi o planowanie i kontrolę pracy w terenie. Technologia GPS pozwala użytkownikowi wyszukiwać klientów w okolicy miejsca, w którym się akurat znajduje. Może więc szybko reagować na wszelkie zmiany terminów czy odwoływanie spotkań i umówić się z innym klientem, którego siedziba znajduje się w pobliżu. Sprawna integracja z serwisem Google Maps umożliwia prezentację adresów klientów na mapie. Poszukując właściwej trasy, można wyszukać adres bezpośrednio w aplikacji Google Maps na iPadzie. update CRMpad nie tylko umożliwia przygotowywanie spotkań w pełnym zakresie, lecz także pozwala na miejscu przetwarzać dane klienta, a następnie udostępniać je w systemie centrali. Dzięki zintegrowanej przeglądarce potrzebne dokumenty mogą być wyświetlane bezpośrednio w aplikacji w formatach pdf, ppt, xls, doc oraz jako zdjęcia lub materiały wideo.

Przede wszystkim bezpieczeństwo

Gwarancja bezpieczeństwa poufnych danych dotyczących przedsiębiorstwa lub klienta jest niezbędna w przypadku nowoczesnych mobilnych rozwiązań CRM. Oprócz szyfrowania SSL podczas przesyłania informacji iPad chroni dane zapisane w urządzeniu przed dostępem ze strony niewłaściwych osób przez sprzętowe, 256-bitowe szyfrowanie AES. Jeśli iPad zostanie zgubiony, administrator lub użytkownik może zdalnie usunąć wszystkie dane i zablokować urządzenie. Zaleca się również korzystanie z serwera do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM). update CRMpad działa na wszystkich modelach iPada z systemem iOS 5.0 lub nowszym. Transmisja danych do centralnego systemu CRM update.seven (Service Pack 8) odbywa się przez połączenie 3G lub WiFi.

O update software AG

Spółka update software AG powstała w Austrii w 1988 roku. Z ponad 170 tysiącami użytkowników w 1500 firmach, update software jest czołowym europejskim producentem i integratorem zaawansowanych systemów CRM. update software z siedzibą w Wiedniu, ma swoje oddziały w Niemczech, Szwajcarii, Holandii, Francji, na Węgrzech, a także w Czechach i w Polsce. Spółka jest notowana na giełdzie we Frankfurcie nad Menem. Zatrudnia około 300 pracowników, a w 2011 roku zanotowała przychody na poziomie 31,7 mln euro. Wśród klientów update software znajdują się m. in.: ALK Abello, BAWAG PSK, Boehringer Ingelheim, Daiichi Sankyo, Danfoss, Demag Cranes & Components, Hansgrohe, Kärcher, LBS Nord, MagnaSteyr, Paul Hartmann, Pipelife International, Raiffeisen Szwajcarii, ratiopharm, Reis Robotics, Saint Gobain, Sandoz, banki grupy UniCredit, Uzin Utz AG, jak również Sparkasse Hamburg. update software utrzymuje strategiczne partnerstwo z takimi firmami jak Atos Origin, Hewlett-Packard, Sensix i Steria Mummert Consulting oraz
współpracuje z IBM jako partnerem zajmującym się hostingiem jej rozwiązań. W Polsce oddziałem update software AG jest update CRM Sp. z o.o.. Filia powstała w wyniku przejęcia przez update software AG w 2005 roku Process4E S.A. – firmy konsultingowej specjalizującej sie w doradztwie w zakresie CRM, procesów biznesowych oraz Business Development i Management Consulting. Z rozwiązania CRM oferowanego przez update korzystają w Polsce m.in. tacy klienci jak Lafarge, Legrand, Mettler Toledo, Perlan Technologies, Stomil Sanok, Trodat, TUI, Sodexo Pass Polska, TVN, Stroer, Gruner+Jahr, ARBOmedia czy Wydawnictwo Nowa Era.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)