Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Best Western i PHH wprowadzą na polski rynek markę Aiden by Best Western

1
Podziel się:

Sieć Best Western Hotels & Resorts i grupa kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH) zawarły umowy franczyzowe na wprowadzenie marki Aiden by Best Western do Hotelu Reymont w Łodzi oraz marki Best Western Plus do hotelu Hetman w Rzeszowie i Kopernik w Olsztynie, podała sieć Best Western Hotels & Resorts. Aiden by Best Western w Łodzi będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Wkrótce po podpisaniu umów, obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

Best Western i PHH wprowadzą na polski rynek markę Aiden by Best Western

"Podpisanie umów z Best Western Hotels & Resorts jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju grupy kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Best Western Plus doskonale pasuje do hoteli Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie, natomiast marka Aiden by Best Western da nową jakość hotelowi Reymont. Aiden by Best Western w Łodzi będzie pierwszym hotelem tej marki otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z marką Aiden by Best Western w Łodzi odnieść kolejny sukces" - dodał prezes grupy kapitałowej PHH Gheorghe Marian Cristescu.

Hotel Reymont położony jest w centrum Łodzi, w pobliżu Manufaktury, znanej w mieście galerii handlowo-rozrywkowej. Pod nową marką będzie oferował 71 pokoi hotelowych. Łódzki Aiden by Best Western będzie czwartym hotelem tej marki na świecie.

"To wspaniałe, że możemy powiększyć nasze portfolio hoteli o trzy dodatkowe obiekty w Polsce. Jestem szczególnie dumny z kontraktu na nasz pierwszy Aiden w tym regionie, który wprowadzi na polski rynek naprawdę wyjątkową ofertę hoteli butikowych. Przewidywane otwarcie tych trzech nieruchomości niesie nadzieję dla branży hotelarskiej, która przez cały rok borykała się z ogromnymi trudnościami. Dlatego też wraz z naszym wieloletnim partnerem PHH optymistycznie spoglądamy w przyszłość" - powiedział prezes i dyrektor generalny Best Western Hotels & Resorts David Kong, cytowany w komunikacie.

9 czerwca br. sieć Best Western Hotels & Resorts poinformowała, że hotele PHH - Reymont w Łodzi, Hetman w Rzeszowie oraz Kopernik w Olsztynie będą funkcjonowały pod szyldem marki Best Western, przypomniano.

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią ok. 4 500 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami: Best Western, Best Western Plus, Best Western Premier, Executive Residency by Best Western, Vb, GL, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection i BW Signature Collection. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci.

budownictwo
nieruchomości
giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Alpejczyk
3 lata temu
branza hotelowa pada w calej Europie a oni proponuja coraz drozsze i wcale nie bardzej luksusowe marki gdzies na prowincji w Polsce. Nawet Zydzi ortodoksyjni przyjezdzajacy do Polski oszczedzaja jak moga. Powodzenia