money.pl

wp.pl, 29 stycznia 2021 17:19

Bloober Team: Sprzedaż gry 'The Medium' pokryła koszty produkcji i marketingu

Tweetnij Komentuj

Sprzedaż gry "The Medium" osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, podał producent - Bloober Team. Gra zadebiutowała na rynku w czwartek, 28 stycznia br.

"Zgodnie z szacunkami emitenta sprzedaż gry 'The Medium' osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry" - czytamy w komunikacie.

"The Medium" - największa produkcja w historii Bloober Team - zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 euro/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate.

"The Medium" to trzymający w napięciu horror psychologiczny, którego motywem przewodnim są różne punkty widzenia. Gracze mogą wcielić się w Mariannę - medium żyjące w dwóch światach: fizycznym i duchowym.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.

Źródło: money.pl

Tagi: technologie media telekomunikacja giełda wiadomości giełda na żywo

Komentuj artykuł

Wybrane dla Ciebie

< Przejdź na wp.pl
Informujemy, iż w naszych serwisach internetowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Dalsze korzystanie z naszych serwisów, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje Politykę prywatności .