Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Centrum Cisco w Krakowie hubem rozwoju segmentu customer experience koncernu

0
Podziel się:

Kraków, 16.04.2019 (ISBnews) - Cisco traktuje swoje centrum w Krakowie jako najważniejszy hub rozwoju segmentu customer experience (CX), który jest fundamentem globalnej strategii rozwoju koncernu, poinformował vice president EMEAR, Cisco CX Phil Wolfenden.

Centrum Cisco w Krakowie hubem rozwoju segmentu customer experience koncernu

"Cisco zmienia model biznesowy na organizację odnawiających się przychodów i najlepszego doświadczenia klienta. W realizacji tej strategii nasze centrum w Krakowie jest kluczowe, ze względu na potencjał ludzki i naukowy w skali międzynarodowej. Kraków to najważniejsza lokalizacja - hub - działań CX w regionie EMEAR. Sam przeniosłem się do Krakowa, naznaczając polską lokalizację jako siedzibę działań CX Cisco. Kraków to najbardziej energetyczne i innowacyjne miejsce, jakie znam w Cisco, a byłem we wszystkich lokalizacjach na świecie" - powiedział Wolfenden podczas spotkania z dziennikarzami.

Zaznaczył, że Cisco rozwija swoje portfolio, aby było jak najbardziej kompleksowe.

"Naszym zadaniem jest systematyczna integracja rozwiązań, tak by jak najszybciej przynosiły zyski. Za 3 lata nasi klienci nie będą patrzeć na cenę i funkcjonalność, ale napędzać ich będzie doświadczenie jakości, jaką Cisco im zaoferuje. Stawiamy klientów w centrum naszej aktywności. Chcemy, żeby klienci subskrybowali nasze oprogramowanie bardziej niż tradycyjnie kupowali hardware. Już teraz CX to 25% rocznego przychodu Cisco, czyli znacznie ponad 10 mld USD" - dodał przedstawiciel Cisco.

Od 2019 Cisco sprowadziło do Krakowa nowe funkcje w obszarze Software Engineering i software development w ramach organizacji CX i IT i wciąż kontynuuje rekrutacje na stanowiska w tych dziedzinach. Cisco Kraków nadal pozostaje ważnym ośrodkiem cyberbezpieczeństwa i customer experience, które stanowią fundament dalszych sukcesów Cisco, zaznaczyli przedstawiciele koncernu.

"Obchodzimy 7. rocznicę Cisco Kraków. W pierwszym roku mieliśmy plan zatrudnić 120 osób i stwierdziliśmy, że zobaczymy, jak to będzie. Uruchomiliśmy działania w zakresie wsparcia technicznego i operacji. Działamy tu z wielką korzyścią, jesteśmy rozpoznawani na międzynarodowym rynku pracy. Obecnie zatrudniamy ponad 1,7 tys. pracowników. Uznali oni Cisco Kraków za najlepsze miejsce pracy. To wyróżnienie otrzymaliśmy kolejny raz z rzędu - to ważne, bo to głos pracowników 58 narodowości" - wskazał dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie Ramon A. Tancinco II.

Zaznaczył, że centrum w Krakowie rozwija niemal wszystkie funkcje i usługi, jakie świadczy koncern z CX, operacjami, finansami i cyberbezpieczeństwem na czele.

"Cisco zmienia model biznesowy i Kraków jest tego kluczową częścią z naciskiem na software (integrację, licencjonowanie, smart account, automatykę, model subskrypcyjny)" - zaznaczył szef krakowskiego centrum.

Cisco to notowany na Nasdaq światowy lider w dziedzinie rozwiązań sieciowych.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)