Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Comarch wdroży program lojalnościowy w Saudi Arabian Airlines

2
Podziel się:

Comarch i Saudia, narodowy przewoźnik lotniczy Królestwa Arabii Saudyjskiej, członek sojuszu SkyTeam, podpisał 10-letni kontrakt na wdrożenie systemu zarządzania lojalnością - Comarch Loyalty Management (CLM), podała spółka. 

Comarch wdroży program lojalnościowy w Saudi Arabian Airlines

"Linie lotnicze mają wdrożyć zaprojektowany przez Comarch system zarządzania lojalnością - Comarch Loyalty Management (CLM), a konkretnie jego wersję dedykowaną branży turystycznej "For Travel". Współpraca pomiędzy firmami została nawiązana w 2018 roku, kiedy to linie lotnicze Saudia poszukiwały nowego dostawcy technologii z wieloletnim doświadczeniem w realizacji dużych projektów lojalnościowych dla linii lotniczych i firm turystycznych" - czytamy w komunikacie.

Saudia wymagała od potencjalnego dostawcy i partnera biznesowego skupienia się na innowacjach i technologii na każdym etapie obsługi klienta, zaznaczono.

"Firma postanowiłam przeprojektować i ulepszyć istniejący program Alfursan. Celem było przekroczenie granic tradycyjnych programów zarządzania lojalnością i wykorzystanie najnowszych technik pozyskania zaangażowania klienta, aby zbudować silniejsze relacje z klientami. Czyli dokładnie to, co Comarch miał do zaoferowania" - czytamy także.

System CLM for Travel to rozszerzona wersja klasycznego systemu CLM, który obejmuje szeroki zakres funkcji zaprojektowanych specjalnie dla profesjonalistów z branży turystycznej, takich jak linie lotnicze Saudia. Dlatego też nowy system pomoże firmie zwiększyć zaangażowanie klientów, zdobyć przewagę konkurencyjną i obniżyć koszty operacyjne. Co więcej, system CLM jest nieustannie rozwijany, co oznacza, że stale dodawane są do niego nowe funkcje, takie jak usługi oparte na lokalizacji i grywalizacja, które z kolei mogą odegrać ważną rolę sprawiając, że oferta będzie świeża i pasjonująca zarówno dla linii lotniczych Saudii, jak i jej klientów, podsumowano w materiale.

Comarch specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 1,44 mld zł w 2019 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
Wstyd
4 lata temu
Czyli będą dawali d ... za pieniadze kozim synom . Zamiast wielbłądów.
Jej
4 lata temu
Chyba nie wiedza co robią 🤣