"Wstępne wybrane dane finansowe emitenta w 2019 r. kształtują się następująco:
- przychody ze sprzedaży: 6 986 tys. zł (wobec 4 660 tys. zł w 2018 r.);
- zysk netto: 139 tys. zł (wobec 2 587 tys. zł w 2018 r.)" - czytamy w komunikacie.
Według spółki należy zwrócić uwagę na różnice w prezentowanych wynikach względem informacji finansowych opublikowanych w raporcie okresowym za IV kw. 2019 r. oraz raporcie rocznym za 2018 r. Różnice dotyczą lat 2018 oraz 2019 i wynikają z faktu przyjęcia przez eCreepy Jar 21 maja 2020 r. nowej polityki rachunkowości z mocą obowiązywania od 1 stycznia 2019 r. oraz korekt w zakresie rozliczeń podatkowych dotyczących aktywów i rezerw z tytułu podatku odroczonego.
"W ramach nowej polityki rachunkowości zmieniono przede wszystkim sposób prezentacji w bilansie nakładów poniesionych przez spółkę na produkcję gier. W poprzednim ujęciu prace związane z ukończonymi projektami (lub ich znaczącymi etapami) były prezentowane jako zapasy i rozliczane w rachunku wyników jako zmiana stanu produktów. W nowym podejściu są one ujmowane w bilansie jako wartości niematerialne i prawne, a następnie amortyzowane. W konsekwencji wprowadzonych zmian, w tym przeniesienia części amortyzacji dotyczącej gry 'Green Hell' z roku 2018 na rok 2019, zysk netto za 2018 r. uległ zwiększeniu o 384 tys. zł natomiast zysk netto za rok 2019 zmniejszył się o kwotę 648 tys. zł względem pierwotnie prezentowanego w raporcie za IV kw. 2019 r." - czytamy także.
Ostateczne wyniki finansowe za rok 2019 wraz z danymi porównywalnymi za rok 2018 z uwzględnieniem zmian wynikających z nowej polityki rachunkowości oraz ww. korekt zostaną opublikowane 22 czerwca 2020 r., podano także.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.