Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Empik Bilety i Going. chcą sprzedać do końca roku bilety o wartości 74 mln zł

0
Podziel się:

Empik Bilety i Going. planują sprzedać ponad 1 mln biletów o łącznej wartości 74 mln zł do końca 2019 r., podały spółki. Połączenie platform sprzedażowych Empik Bilety i Going. w jeden spójny ekosystem zaowocowało powstaniem oferty sprzedaży biletów w modelu 360 stopni, która obejmuje swoim zasięgiem 17 mln odbiorców i ponad 5 tysięcy wydarzeń dziennie.

Empik Bilety i Going. chcą sprzedać do końca roku bilety o wartości 74 mln zł

"W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej obsługi imprez i kreowania autorskich treści wokół wydarzeń" - czytamy w komunikacie.

Multikanałowy charakter platformy zapewnia szeroka sieć dystrybucji, którą tworzą serwisy internetowe Empikbilety.pl i Goingapp.pl, aplikacja mobilna Going. oraz ponad 260 salonów Empik. Pozwala ona na dotarcie do różnych segmentów klientów, zarówno osób, które preferują tradycyjną formę zakupu biletu fizycznego, jak również użytkowników, którzy oczekują możliwości nabycia wejściówek przez internet - poprzez serwis www lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej, wskazano również.

"Dzięki umiejętnemu połączeniu kompetencji Empik Bilety i Going. mamy potencjał, aby odgrywać wiodącą rolę na rynku dystrybucji biletów i całościowej obsługi imprez oraz wprowadzać na nim nową jakość z korzyścią dla klientów i naszych partnerów" - powiedział dyrektor Empik Bilety Tomasz Ostrowski, cytowany w komunikacie.

"Od początku zakładaliśmy, że nasza platforma ma być czymś więcej niż tylko zwykłym narzędziem do zakupu biletów. Użytkownicy znajdą u nas wysokiej jakości treści poświęcone tematyce kulturalno-rozrywkowej, a także dodatkowe funkcjonalności, które pomagają stworzyć i zaplanować swój własny kalendarz wydarzeń. Rozwiązania technologiczne i know-how Going. stanowią jeden z kluczowych komponentów, na których opiera się przewaga konkurencyjna platformy, którą współtworzymy z Empik Bilety" - dodał CEO i twórca Going. Maciej Gastoł.

Doświadczenie i pozycja rynkowa Grupy Empik wsparte technologią Going. umożliwiły również rozbudowanie oferty skierowanej do organizatorów wydarzeń. Kompleksowe usługi realizowane zgodnie ze strategią one-stop-shop obejmują: działania promocyjne w kanałach online i offline, sprzedaż i przedsprzedaż wejściówek, a także obsługę kas i system kontroli wejść, wskazano także.

Nad dalszym rozwojem platformy pracują połączone zespoły specjalistów Empik Bilety i Going. Ich celem jest optymalizacja istniejących rozwiązań, a także wdrożenie nowych zmierzających do lepszej personalizacji ofert oraz treści prezentowanych użytkownikom. Przykładem takich działań jest uruchomiona w lipcu tego roku nowa odsłona portalu Empikbilety.pl, podsumowano.

Grupa Empik to największa sieć sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce i lider w kategoriach wydawniczych (książka, muzyka, film).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)