Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Huawei miał 35,3% udziału ilościowego w rynku smartwatchy w Polsce w I poł. br.

0
Podziel się:

Warszawa, 29.07.2020 (ISBnews) - Huawei - według danych GfK Polonia - miał 35,3% udziału ilościowego w rynku smartwatchy w Polsce w I połowie 2020 wobec 11,2% w tym samym okresie przed rokiem , podał koncern.

Huawei miał 35,3% udziału ilościowego w rynku smartwatchy w Polsce w I poł. br.

"Ponad trzykrotnie wzrósł udział Huawei w rynku smartwatchy w Polsce - w pierwszej połowie roku wyniósł on 35,3% w ujęciu ilościowym wobec 11,2% w tym samym okresie przed rokiem, wynika z danych GfK Polonia. W samym czerwcu, udział rynkowy Huawei sięgnął 40,7% wobec 26,8% w grudniu zeszłego roku, wynika z danych GfK Polonia" - czytamy w komunikacie.

"Z naszych badań wynika, że coraz więcej osób zamienia tradycyjny zegarek na smartwatch, wiele z nich nigdy wcześniej nie używało smartwatcha, teraz odkrywają ten produkt i cieszymy się, że odkrywają go z Huawei. Nieustannie rozwijamy naszą ofertę, przed nami premiery, które wierzę, że pozwolą nam zyskać jeszcze więcej wiernych użytkowników" - powiedział product manager odpowiedzialny za tę kategorię produktową w Huawei CBG Polska Bartek Gryczka, cytowany w komunikacie.

Solidny wzrost widać także w przypadku ujęcia wartościowego - w pierwszej połowie tego roku udział Huawei sięgnął 23% wobec 9,2% przed rokiem. W samym czerwcu udział Huawei wyniósł 28,4% wobec 18,4% w grudniu zeszłego roku, wynika z danych GfK Polonia, podano także.

"Portfolio smartwatchy Huawei to modele dopasowane do stylu i potrzeb zarówno amatorów sportu, jaki i osób szukających uniwersalnego asystenta, który pomoże im zadbać o zdrowie, kondycję i właściwy sen. Huawei oferuje typowo sportowe modele na paskach z tworzywa, jak i bardziej eleganckie - skórzane lub na bransolecie, które sprawdzą się jako klasyczny dodatek do służbowego stroju" - czytamy dalej.

Najnowsza seria to Huawei Watch GT 2, która zyskała uznanie konsumentów na całym świecie dzięki długiej pracy baterii (do dwóch tygodni na jednym ładowaniu), inteligentnym funkcjom, takim jak monitorowanie snu, zdrowia i tętna, a także lekkiej i nowoczesnej konstrukcji. Watch GT 2 umożliwia też odbieranie i wykonywanie rozmów telefonicznych oraz odtwarzanie muzyki bezpośrednio ze smartwatcha. Poprzednia seria smartwatchy Huawei - Watch GT - w ciągu roku od premiery sprzedała się na świecie w liczbie 3 mln, podano także.

Jedna z trzech grup biznesowych Huawei - Huawei Consumer Business Group - odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie, zaznaczono.

Chiński koncern Huawei to czołowy podmiot w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) na świecie.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)