Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

ING Bank Śląski stawia na rozwój w obszarze e-commerce

1
Podziel się:

ING Bank Śląski stawia na rozwój w obszarze e-commerce, którego skala w ocenie instytucji będzie dynamicznie rosnąć, poinformował ISBnews wiceprezes Michał Bolesławski.

ING Bank Śląski stawia na rozwój w obszarze e-commerce
ING Bank Śląski stawia na rozwój w obszarze e-commerce

"Stawiamy na e-commerce, który wciąż w naszym kraju ma znaczący potencjał do wzrostu wolumenu. Jest tu ogromne pole do rozwoju w obszarze płatności dla takiej instytucji, jak nasza zarówno poprzez nowe projekty, jak i również bardziej tradycyjną ofertę bankową" - powiedział ISBnews Bolesławski.

Według jego słów, e-commerce w Polsce ma potencjał nawet 10-krotnego wzrostu. Kluczowymi projektami instytucji w e-commerce są iMoje i Twisto.

"Jesteśmy zadowoleni z ich rozwoju. Obecnie spełniają nasze oczekiwania dotyczące udziału w rynku polskiego e-commerce, Obecnie mamy podpisane umowy z 1 333 sklepami. Dynamicznie rosną też nasze obroty. Twisto oferujemy wraz z bramką płatniczą. W przypadku Twisto proces implementacji wymaga jednak więcej czasu. Gdy osiągnie większą skalę, będziemy do niego dobudowywać produkty - kredyty konsumenckie, karty. Póki co, trwa rozbudowa funkcjonalności płatności związanych z bramką" - wskazał wiceprezes.

W kwestii platformy Aleo wskazał, że transformuje ona w platformę, gdzie biznes może szukać wszelkich informacji uwiarygadniających kontrahenta.

"Wizyty na platformie systematycznie rosną i przekroczyły 700 tys. wejść w lipcu. Chcemy, żeby stała się ona podstawowym źródłem informacji o firmach w Polsce w oparciu powszechnie dostępne dane. Kiedy liczba wizyt przekroczy 1 mln i osiągnie efekt skali, wtedy będziemy myśleli o dodaniu kolejnych funkcjonalności" - powiedział Bolesławski.

Podtrzymał też chęć współpracy ze startupami. Jednak ING BSK podchodzi do tego tematu selektywnie. Podstawowym kryterium podjęcia współpracy jest identyfikacja możliwości oferowania ostatecznego produktu w długim terminie.

"Interesujące nas obszary to szeroko pojęte projekty związane z e-commerce oraz dotyczące zwiększenia lojalności klientów. Otwarte środowisko bankowe dodatkowo sprzyja rozwijaniu palety produktów" - ocenił wiceprezes.

ING Bank Śląski jest notowany na GPW od 1994 r. Aktywa razem banku wyniosły 141,6 mld zł na koniec 2018 r.

Sebastian Gawłowski

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Pytam
5 lata temu
mbank to ten co go Niemcy Francuzom odsprzedają?