Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

InPost zaoferował usługę InPost Fulfillment, realizowaną 'na zewnątrz' sklepów

15
Podziel się:

InPost rozpoczął oferowanie usługi InPost Fulfillment dzięki któremu cały proces związany z zamówieniem danego produktu dzieje się "na zewnątrz" poza siedzibą stacjonarną sklepu, podała spółka.

InPost zaoferował usługę InPost Fulfillment, realizowaną 'na zewnątrz' sklepów

"W ramach usługi InPost Fulfillment, towar od producenta trafia bezpośrednio do magazynów zewnętrznych InPost, a po złożeniu zamówienia w danym sklepie produkty zostają przygotowane, spakowane i przekazane do doręczenia. Cały proces dzieje się 'na zewnątrz', poza siedzibą stacjonarną sklepu. InPost Fulfillment pełni rolę buforowego magazynu i poduszki bezpieczeństwa - sklepy nie muszą się obawiać, że w wyniku restrykcji ich biznes przestanie działać, bo za kluczowe procesy związane z obsługą paczek odpowiada InPost" - czytamy w komunikacie.

Prezes Rafał Brzoska zwrócił uwagę na statystyki, które pokazują, iż w czasie ograniczeń, które wprowadził rząd, aktywność użytkowników w sieci wzrosła niemal dwukrotnie.

"Zmienił się również biznes, bo w niezwykłym tempie rośnie zainteresowanie zakupami online. Przed nowymi wyzwaniami stanęły nie tylko firmy logistyczne, ale przede wszystkim sklepy, które w sposób szczególny muszą dbać o bezpieczeństwo klientów oraz swoich pracowników. W kontekście sprawnego i bezpiecznego dostarczania produktów do konsumentów, kluczowe znaczenie - szczególnie obecnie - ma odpowiednie zaplecze infrastrukturalne i logistyczne. W tym pomagamy my, oferując usługę InPost Fulfillment. Dla dobrze przygotowanych magazynowo i organizacyjnie e-sklepów wzrost wolumenów to idealna okazja, żeby rozwinąć skrzydła" - dodał Brzoska, cytowany w komunikacie.

"W InPost wspieramy sklepy internetowe oraz e-klientów, którzy bezpiecznie mogą odbierać swoje przesyłki w Paczkomatach, ale również te podmioty, na których obecna sytuacja makroekonomiczna odciska swoje piętno. Chodzi o sklepy stacjonarne, które z uwagi na obostrzenia zostały zmuszone do zamknięcia lokali i dziś myślą o przeniesieniu swojego handlu do strefy online" - powiedział dyrektor działu Fulfillment w InPost Hubert Walczak, także cytowany w komunikacie.

InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. W 2018 r. InPost dostarczył ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(15)
Nadia
4 lata temu
nie nadążam już normalnie za tymi ich pomysłami ;P
Diana
4 lata temu
jak przesyłka to tylko z inpostem ;)
Max
4 lata temu
podoba mi się to co robią
mansky
4 lata temu
Nie wszystko zrozumiałem, bo artykuł czytany na szybko, ale chyba dobrze, nie?
Tarantino
4 lata temu
co jak co ale trzeba im przyznać że nieźle to wymyślili