Kantar Polska: 63% kupujących w internecie korzysta z usług InPost
Większość kupujących w internecie deklaruje, że najczęściej korzysta z usług oferowanych przez InPost, wynika z badań Kantar Polska. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce.
InPost jest drugą najbardziej rozpoznawalną firmą kurierską w Polsce - 92% konsumentów zna markę InPost, a 55% wskazuje ją spontanicznie. InPost uzyskał także najwyższy wśród wszystkich kurierów wynik NPS - czyli wskaźnik zadowolenia konsumentów i polecania marki, podano.
"InPost jest oceniany lepiej od konkurencji pod względem większości badanych elementów wizerunku marki. W porównaniu do pomiaru z października 2018 roku InPost odnotował wzrost ocen większości aspektów wizerunkowych. Jesteśmy najlepiej oceniani zwłaszcza w obszarach związanych z innowacyjnością, wprowadzaniem nowych rozwiązań, a także z atrakcyjnością i elastycznością oferty oraz prostotą i wygodą korzystania z usług. InPost uzyskał też najwyższy wynik wskaźnika NPS wśród wszystkich kurierów. To pokazuje, że nasze zaangażowanie i ciężka praca przynoszą efekty - nawet jeśli popełniamy błędy, to staramy się je jak najszybciej wyeliminować. Jesteśmy innowacyjni, a nasi kurierzy mają najlepsze na rynku narzędzia, by realizować usługę szybko i efektywnie" - skomentował prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.