Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Kantar Polska: 63% kupujących w internecie korzysta z usług InPost

0
Podziel się:

Większość kupujących w internecie deklaruje, że najczęściej korzysta z usług oferowanych przez InPost, wynika z badań Kantar Polska. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce.

InPost
InPost (East News, Pawel Skraba/REPORTER)

InPost jest drugą najbardziej rozpoznawalną firmą kurierską w Polsce - 92% konsumentów zna markę InPost, a 55% wskazuje ją spontanicznie. InPost uzyskał także najwyższy wśród wszystkich kurierów wynik NPS - czyli wskaźnik zadowolenia konsumentów i polecania marki, podano.

"InPost jest oceniany lepiej od konkurencji pod względem większości badanych elementów wizerunku marki. W porównaniu do pomiaru z października 2018 roku InPost odnotował wzrost ocen większości aspektów wizerunkowych. Jesteśmy najlepiej oceniani zwłaszcza w obszarach związanych z innowacyjnością, wprowadzaniem nowych rozwiązań, a także z atrakcyjnością i elastycznością oferty oraz prostotą i wygodą korzystania z usług. InPost uzyskał też najwyższy wynik wskaźnika NPS wśród wszystkich kurierów. To pokazuje, że nasze zaangażowanie i ciężka praca przynoszą efekty - nawet jeśli popełniamy błędy, to staramy się je jak najszybciej wyeliminować. Jesteśmy innowacyjni, a nasi kurierzy mają najlepsze na rynku narzędzia, by realizować usługę szybko i efektywnie" - skomentował prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

Grupa kapitałowa Integer.pl to druga co do wielkości w Polsce grupa pocztowa, do której należą największa prywatna poczta - InPost, niezależny operator finansowo-ubezpieczeniowy - Inpost Finanse oraz Paczkomaty InPost. Spółka była notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 do 2017 roku.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)