Trwa ładowanie...
Notowania

AQT Podpisanie umowy w postępowaniu o zamówienie publiczne

Zarząd AQUATECH S.A. ("Emitent") z siedzibą w Warszawie informuje, iż w dniu 12.09.2017 r. zawarta została umowa pomiędzy AQUATECH S.A. z s. w Warszawie a Urzędem Gminy Słupia ("Zamawiający"), Słupia 257, 28-350 Słupia, na wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie oraz montażu przydomowych oczyszczalni ścieków typoszeregu VASA SBR produkcji AQUATECH S.A. (zgodnych z normą PN EN 12566-3+A2:2013) na terenie gminy Słupia.
Umowa została zawarta na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty złożonej przez AQUATECH S.A., na zamówienie pn ,,Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Słupia" w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. Całkowita wartość umowy wynosi 495.000,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) netto, a realizacja przedmiotu umowy nastąpi do 31 września 2017 roku. Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE" i 2004/72/WE

Inne komunikaty