Trwa ładowanie...
Notowania

ITM Informacja o otrzymaniu przez Emitenta wyniku kontroli dotyczącej podatku VAT za okres od stycznia do września 2011 r.

Zarząd INTERMA TRADE S.A. („Spółka”, „Emitent”) informuje, że w dniu wczorajszym do pełnomocnika Spółki wpłynął wynik kontroli wydany przez Naczelnika Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Poznaniu w związku z kontrolą celno-skarbową wszczętą wobec Spółki w dniu 19 grudnia 2017 r. w zakresie rzetelności deklarowanych podstaw opodatkowania oraz prawidłowości obliczania podatku od towarów i usług (VAT) za okres od 1.01.2011 r. do 30.09.2011 r.
Na podstawie wyniku kontroli Spółka powzięła informację, że organ podatkowy zakwestionował prawidłowość transakcji dokonanych przez Spółkę w okresie od 1.01.2011 r. do 30.09.2011 r. z dwoma kontrahentami, a łączna kwota zakwestionowanego podatku VAT wynosi ok. 2,0 mln zł. Emitent nie zgadza się w całości z ustaleniami przedstawionymi w wyniku kontroli. W ocenie Emitenta Spółka w sposób prawidłowy i rzetelny prowadzi rozliczenia w podatku VAT, w tym również za okres od stycznia do września 2011 roku. Wskazany okres rozliczeniowy był już przedmiotem pełnej kontroli podatkowej przeprowadzonej przez poprzednika obecnego organu celno-skarbowego, w toku której zostały zweryfikowane m.in. transakcje handlowe Emitenta ze wspomnianymi dwoma kontrahentami nie wywołując dla Spółki negatywnych skutków finansowych. Ustalenia otrzymanego obecnie wyniku kontroli Spółka będzie kwestionować w toku dalszego postępowania podatkowego.

Inne komunikaty