Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
INTERBUD: strona spółki
19.06.2018, 21:25

ITB Zmiany w składzie Rady Nadzorczej Spółki

Zarząd INTERBUD-LUBLIN S.A. w restrukturyzacji (Emitent, Spółka) informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki obradujące w dniu 19 czerwca 2018 roku dokonało następujących zmian w składzie Rady Nadzorczej Spółki:
- odwołano ze składu Rady Nadzorczej z dniem 19 czerwca 2018 roku Pana Marcina Bielskiego oraz Pana Michała Szafranka pełniących funkcje Członków Rady Nadzorczej Spółki nie wskazując przyczyn odwołania; - powołano z dniem 19 czerwca 2018 roku w skład Rady Nadzorczej Spółki Panią Magdalenę Cyrankiewicz oraz Pana Pawła Barwiaka. Poniżej zamieszczono informacje nt. wykształcenia, kwalifikacji i zajmowanych wcześniej stanowiska, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej powołanych osób nadzorujących. Magdalena Cyrankiewicz Wykształcenie 2017 – 2018 Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; Studia podyplomowe: Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw 2009 – 2010 Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie Studia podyplomowe: Przygotowanie Projektów i Zarządzanie Funduszami Europejskimi 2000 – 2005 Akademia Rolnicza w Lublinie, Studia magisterskie na Wydziale Biologii i Hodowli Zwierząt Doświadczenie zawodowe 06.2008 – Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie Specjalista ds. Programów Europejskich, Wydział Kontroli 08.2007 – 05.2008 Żagiel S. A. Referent ds. Sprzedaży Telefonicznej Ponadto uczestniczka szeregu szkoleń oraz kursów poświęconych tematyce zamówień publicznych oraz dofinansowań unijnych. Paweł Barwiak Wykształcenie 2005 – 2006 Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu. Wydział Zarządzania i Informatyki. Studium Podyplomowe – specjalność: Rachunkowość; 1997 – 1998 Uniwersytet Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Ekonomiczny, Podyplomowe Studium Ekonomiczne - specjalność: Bankowość i Finanse; 1995 – 1997 Uniwersytet Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Ekonomiczny, kierunek: Ekonomika i organizacja produkcji, zaoczne 1,5 roczne studia magisterskie 1990 – 1995 Uniwersytet Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Ekonomiczny, kierunek: Ekonomika i organizacja produkcji, zaoczne 3,5 roczne studia zawodowe Doświadczenie zawodowe IV.2018 – obecnie Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie; stanowisko: Kwestor VIII.2016 – III.2018 Interbud-Lublin Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie; stanowisko: Główny księgowy VIII.2016 – obecnie RUPES Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie; stanowisko: Prezes Zarządu VIII.2016 – III.2018 Interbud-Apartments Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie; stanowisko: Prezes Zarządu VIII.2013 – II. 2014 Wikana Project Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie; stanowisko: Prezes Zarządu V.2013 – VIII.2013 Wikana Nieruchomości Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie; stanowisko: Prezes Zarządu X.2012 – II. 2014 Wikana SA z siedzibą w Lublinie; stanowisko: Dyrektor ds. controllingu i rozliczeń, Prokurent IX.2011 – II. 2014 Wikana Bioenergia Spółka z o.o. z siedzibą w Lublinie; stanowisko: Dyrektor ds. inwestycji i rozwoju w okresie XII 2011 – II.2014; Dyrektor Ekonomiczny w okresie IX 2011 – XI 2011 VIII.2009 – II 2011 Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubartowie; stanowisko: Główny Księgowy w okresie VIII 2009 – V 2010; Dyrektor SP ZOZ w okresie V 2010 – II 2011 VI. 2009 – obecnie Lubelska Fundacja Naukowa w Lublinie; stanowisko: Prezes Zarządu (praca wykonywana społecznie) VI. 2009 – X. 2009 FS Holding SA w Lublinie; stanowisko: Główny specjalista ds. ekonomicznych. II. 2008 – XI 2008 VIRMET Spółka z o.o. Zakład Przetwórstwa Stali w Niedrzwicy Dużej; stanowisko: Dyrektor ds. ekonomiczno-finansowych VIII. 2007 – II 2008 Spółdzielcza Mleczarnia SPOMLEK w Radzyniu Podlaskim; stanowisko: Wiceprezes Zarządu ds. ekonomiczno-finansowych II. 2005 – obecnie Biuro Rachunkowe AKRAB Paweł Barwiak; stanowisko: działalność gospodarcza na własny rachunek II. 2003 – V. 2005 Wschodni Bank Cukrownictwa S.A. I Oddział w Lublinie (obecnie NOBLE BANK S.A.); stanowisko: Zastępca Dyrektora I Oddziału VII. 2002 – II. 2003 Kredyt Bank S.A. Oddział w Lublinie; stanowisko: Radca Bankowy, Koordynator Konsultantów ds. Sprzedaży w Pionie Sprzedaży VIII. 2001 – V. 2002 Bank Przemysłowo-Handlowy PBK S.A. w Krakowie; stanowisko: p.o. Dyrektor Oddziału Banku w Rzeszowie II. 1998 – VII. 2001 Bank Handlowy w Warszawie S.A. ; stanowisko: Ekspert ds. kredytowych na Stanowisku Oceny Ryzyka w Oddziale BH w Lubli-nie, Doradca ds. Ryzyka Kredytowego w Departamencie Ryzyka Kredytowego. I. 1998 – IV. 2001 AMAJ Spółka z o.o. z siedzibą w Chełmie; stanowisko: Samodzielny księgowy w dziale rachunkowości. XI. 1996 – I. 1998 Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa Pekao S.A. Oddział w Lublinie; stanowisko: Inspektor w Zespole Obsługi Podmiotów Gospodarczych IX. 1990 – III. 1996 Hurtownia Leków SAN-LEK w Lubartowie; stanowisko: współwłaściciel hurtowni leków, opatrunków i szeroko rozumianego sprzętu medycznego IV. 1987 – IV. 1989 Zasadnicza Służba Wojskowa. Dodatkowe informacje: 1999-obecnie - liczne szkolenia specjalistyczne kierowane zarówno do pracowników merytorycznych jak i kadry kierowniczej instytucji finansowych i służb finansowo-księgowych 1999 - ukończone szkolenie dla kandydatów na członków zarządów i rad nadzorczych spółek z udziałem skarbu państwa oraz pozytywne złożenie przed komisją egzaminacyjną przy MSP egzaminu dla Kandydatów na Członków Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami powołane osoby nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w Spółce oraz nie uczestniczą w spółkach konkurencyjnych wobec Emitenta jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczą w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto powołane osoby nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.

Inne komunikaty