Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
WIKANA: strona spółki
21.06.2018, 10:45

WIK Informacja o powołaniu osób nadzorujących na kadencję obejmującą lata 2018 - 2023

Zarząd WIKANA S.A. („Emitent”, „Spółka”), zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych […], informuje że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki („Walne Zgromadzenie”) w dniu 21 czerwca 2018 r. podjęło uchwały w sprawie powołania na członków Rady Nadzorczej Spółki w kadencji obejmującej lata 2018 – 2023:
Pana Marcina Marczuka, Pana Krzysztofa Misiaka, Pana Adama Buchajskiego, Panią Annę Kułach oraz Panią Patrycję Wojtczyk. Poniżej Emitent zamieszcza informacje nt. posiadanego wykształcenia, kwalifikacji i zajmowanych wcześniej stanowisk, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej osób, o których mowa powyżej. Pan Marcin Marczuk jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W 2005 r. uzyskał uprawnienia radcy prawnego; jest członkiem Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Doświadczenie zawodowe Pana Marcina Marczuka: Radca prawny, Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie. Od 2005 roku radca prawny w OIRP w Warszawie. Od 2018 partner zarządzający kancelarii Królikowski Marczuk Geromin Adwokaci i Radcowie Prawni sp.p., gdzie odpowiada za praktykę obrotu i transakcji na rynkach kapitałowych. W latach 1996-1999 pracownik Urzędu KPWiG (obecnie KNF). W latach 1999-2003 zatrudniony w spółce publicznej Compensa SA. W latach 2003-2006 dyrektor Biura Prezydialnego, Prokurent i Rzecznik Prasowy w PTU S.A. W latach 2007-2017 partner zarządzający kancelarii Prof. Marek Wierzbowski i Partnerzy. Komentator wydarzeń na rynku kapitałowym; współautor publikacji, artykułów prasowych czy komentarzy, m. in. do: Prawa Rynku Kapitałowego (2014, 2016), Ustawy o Obligacjach (2015) czy do Rozporządzenia w sprawie nadużyć na rynku MAR (2016) (Wyd. C.H. BECK). Ponadto, Pan Marcin Marczuk zasiada lub zasiadał w radach nadzorczych, w tym jako przewodniczący i wiceprzewodniczący, kilkunastu spółek kapitałowych, m.in.: DDPP SECURITIES S.A. (od 2007-2018), Grupa Berling S.A. (2008-2016), LZPS Protektor (2008-2009), ZPC OTMUCHÓW S.A. (2010-2011), GADU - GADU S.A. (obecnie Network S.A.) (2006-2008), OPERA TFI S.A. (2005-2007), PREMIUM FOOD RESTAURANTS S.A. (2008-2016), Benefit Systems S.A. (od 2010 r.), Polski Holding Nieruchomości S.A. (2011-2016), BETACOM S.A. (2012-2016 i od 2018), Koncept-L (od 2012 r.), TransPolonia SA (od 2016) Projprzem S.A. (od 2017). Członek niezależny w rozumieniu regulacji rynku kapitałowego i ustawy o biegłych rewidentach. Pan Krzysztof Misiak jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (1999) kierunku: Marketing i Zarządzenie. W latach 1995 – 2002 uczestniczył w szeregu szkoleń dotyczących rynku kapitałowego i analizy finansowej. Doświadczenie zawodowe Pana Krzysztofa Misiaka: - 2004 – obecnie - KPML Investment & Business Consulting Sp. z o.o. – Wiceprezes Zarządu - 2014 – 2016 - Sama Energia Sp. z o.o. – Prezes Zarządu - 2003 – 2004 - Zachodni NFI Sp. z o.o. – Dyrektor Inwestycyjny - 2002 – 2003 - PEP Sp. z o.o. – Dyrektor Inwestycyjny - 2000 – 2002 - Dom Maklerski BZ WBK S.A. – Kierownik Zespołu Analiz - 1999 – 2000 - Zurich PTE – Analityk finansowy - 1998 – 1999 - Expandia Finance Polska – Analityk finansowy - 1995 – 1998 - COK Bank Handlowy S.A. – Analityk finansowy Członek Rad Nadzorczych: - 2009 – obecnie – Wikana S.A. - 2003 – obecnie – Sanwil Holding S.A. - 2002 – obecnie – Famor S.A. - 2004 – 2009 – LPBO S.A. - 2007 – 2016 – Indygotech Minerals S.A. - 2002 – 2004 – Chofum S.A. - 2002 – 2004 – Polna S.A. - 2002 – 2003 – Bumar-Fablok S.A. - 2003 – 2003 – Befared S.A. Pan Adam Buchajski posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz ukończony kurs dla kandydatów na Członków Rad Nadzorczych. Doświadczenie zawodowe Pana Adama Buchajskiego: - 1990 – obecnie – właściciel firmy PHP Zambut, wytwarzającej surowce do produkcji obuwia, Zamość - 1980 – 1990 – Poczta Polska Telegraf i Telefon - Dyrekcja Wojewódzka Poczta Polska Telegraf i Telefon, Zamość - na stanowisku dyrektora - 1975 – 1980 – Urząd Telekomunikacyjny, Wojewódzki Urząd Telekomunikacyjny, Zamość - na stanowisku zastępcy dyrektora - 2004 – 2005, 2007, 2008 – 2012, 2016 – Członek Rady Nadzorczej SANWIL HOLDING S.A. (SANWIL S.A.) - 2004 – 2008 – Członek Rady Nadzorczej LPBO S.A. - 2009 – 2016 – Członek Rady Nadzorczej Przedsiębiorstwo Drogowe i Oczyszczania Spółka z o.o. - 2009 – obecnie – Członek Rady Nadzorczej WIKANA S.A. - 2012 – obecnie – Prezes Zarządu SANWIL HOLDING S.A. Pani Anna Kułach jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie (wydział: Zarządzanie i marketing, specjalność: Rachunkowość, Marketing). Od 2008 roku Pani Anna Kułach posiada tytuł biegłego rewidenta (nr 11347) oraz od roku 2011 kwalifikacje ACCA, zaś od roku 2016 – FCCA. Doświadczenie zawodowe Pani Anny Kułach: - 2016 – obecnie – Wiceprezes Zarządu ds. restrukturyzacji i finansów w spółce Radpol S.A. z odpowiedzialnością za procesy restrukturyzacyjne oraz zarządzanie finansami, zakupami, IT, działami administracji Spółki, - 2015 – 2016 – Dyrektor Zarządzający/Członek Zarządu ds. finansów w PKP Cargotabor Sp. z o.o. z odpowiedzialnością za dział księgowości, kontrolingu, zakupów, IT oraz członek zespołów wdrożeniowych strategii Grupy PKP Cargo; - 2013 – 2015 – starszy konsultant oraz manager projektów w firmie doradczej Interim Management Polska Sp. z o.o. oraz członek Rady Nadzorczej w spółce Chochołowskie Termy Sp. z o.o.; - 2011 – 2013 – Wójcik Fashion Sp. z o.o. S.K.A. – początkowo na stanowisku Głównego Kontrolera, a następnie Dyrektora Finansowego; - 2003 – 2011 – Asystent/Senior/Manager w firmie doradczej Ernst & Young w działach Corporate Finance oraz Audytu. Odpowiedzialna za przeprowadzanie audytów finansowych w spółkach działających m.in. w branżach: energetycznej, paliwowej, przemysłowej, budowlanej, chemicznej; członek zespołów doradczych ze specjalizacją w obszarach sprawozdawczości finansowej z naciskiem na Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej. Informacje nt. wykształcenia Pani Patrycji Wojtczyk: - 10/2015 – obecnie – studia licencjackie (kierunek: zarządzanie, specjalizacja: zarządzanie finansami przedsiębiorstwa) w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie - 01/2017 – 05/2017 – Singapore Management University Doświadczenie zawodowe Pani Patrycji Wojtczyk: - 2017 – obecnie – Dział Marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A. - 2016 – Project Manager w Havas Worldwide Polska - 2015 – Asystent w Mott MacDonald Polska Sp. z o.o. Ponadto Pani Patrycja Wojtczyk od 2016 roku jest członkiem organizacji studenckiej AIESEC Projekt: Global Talent CRM, wcześniej natomiast udzielała się w licznych działaniach jako wolontariusz. Zgodnie ze złożonym oświadczeniami, żadna z ww. osób: - nie prowadzi działalności poza przedsiębiorstwem Emitenta, która byłaby konkurencyjna do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta, - nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik: spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, - nie została wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie Ustawy o KRS.

Inne komunikaty