Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
EMPERIA: strona spółki
4.07.2018, 17:08

EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w czerwcu 2018 roku

Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w czerwcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2017 roku o ok. 10,4%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 645 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 4,4%. Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 323 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,9%. W czerwcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 1,6% w porównaniu do czerwca 2017 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień- czerwiec 2018 roku spadł o około 3,2% oraz za okres styczeń - czerwiec 2018 roku wzrósł o około 2,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku W czerwcu 2018 roku otworzono 4 sklepy: 2 supermarkety Stokrotka oraz 2 markety Stokrotka Express. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 0,9 tys. mkw: 0,8 tys. mkw w supermarketach Stokrotka oraz 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Express. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca 2018 roku wyniosła 450. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2018 roku wyniosła 189,8 tys. mkw

Inne komunikaty