Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
EMPERIA: strona spółki
7.08.2018, 10:19

EMP Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w lipcu 2018 roku.

Zarząd Emperia Holding S.A. („Emitent”) z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. („Stokrotka”) osiągnęła w lipcu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 225 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w lipcu 2017 roku o ok. 6,7%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-lipiec wyniosły 1 549 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,4%. W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3% w porównaniu do lipca 2017 roku, natomiast LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku. W lipcu 2018 roku otworzono 7 sklepów: 2 supermarkety Stokrotka, 2 markety Stokrotka, 1 market Stokrotka Express oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. mkw: 0,9 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,4 tys. mkw w marketach Stokrotka, 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Express oraz 0,8 tys. mkw w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca 2018 roku wyniosła 457. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec lipca 2018 roku wyniosła 192,0 tys. mkw

Inne komunikaty