Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
PHARMENA: strona spółki
16.09.2019, 13:25

PHR Wprowadzenie do sprzedaży produktów Spółki na terenie Chin na platformie internetowej T-mall.

Zarząd Pharmena S.A. w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 20/2017 opublikowanego w dniu 19 grudnia 2017 r. w systemie ESPI pt. "Przedłużenie wyłączności na dystrybucję produktów w Chinach, Hong Kongu, Makao oraz na Tajwanie", informuje, iż pierwsze produkty Spółki zostały wprowadzone do sprzedaży na terenie Chin, Hong Kongu, Makao oraz na Tajwanie przez chińskiego dystrybutora na platformie internetowej T-mall - będącej największą platformą w Azji handlu detalicznego dla klientów indywidualnych (B2C) i piątą najczęściej odwiedzaną stroną internetową świata. Jednocześnie spółka informuje, że platforma T-mall jest drugą platformą po Taobao, na której można kupić na rynku chińskim produkty z portfela Spółki.
W ocenie Zarządu wprowadzenie do sprzedaży przez dystrybutora chińskiego na platformie internetowej T-mall może mieć w ciągu kilku najbliższych lat istotny wpływ na zwiększenie sprzedaży produktów Spółki w Azji. Współpraca z dystrybutorem chińskim ma na celu dalszą ekspansję na nowe rynki zbytu poza granice kraju, co stanowi jeden z elementów realizacji Strategii Spółki w zakresie poszerzenia kanałów dystrybucji produktów. Tmall: Internetowa platforma sprzedaży Tmall.com, to chińskojęzyczna strona internetowa dla handlu detalicznego online dla klientów indywidualnych (B2C), prowadzona w Chinach przez Alibaba Group. Jest to platforma dla lokalnych chińskich i międzynarodowych firm do sprzedaży towarów markowych konsumentom w Chinach kontynentalnych, Hongkongu, Makau i na Tajwanie. Jest największą platforma w Azji handlu detalicznego dla klientów indywidualnych (B2C). Ma ponad 500 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Według Alexy* jest to piąta najczęściej odwiedzana strona internetowa świata. * Alexa Internet, Inc. to amerykańska firma analizująca ruch internetowy z siedzibą w San Francisco. Jest spółką zależną Amazon. Powyższą informację podano, ponieważ wprowadzenie do sprzedaży produktów Spółki na terenie Chin przez chińskiego dystrybutora na platformie internetowej T-mall może mieć istotny wpływ na osiągane przez Pharmena S.A. przychody ze sprzedaży produktów.

Inne komunikaty