Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

VRF Zawarcie umowy na dystrybucję Horror Bar VR i Bartender VR Simulator poprzez nowy kanał dystrybucyjny na terenie Ameryki Północnej

Zarząd VR Factory Games S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka) informuje, iż w dniu 18 listopada 2022 r. (w godzinach nocnych) otrzymał informację o podpisaniu przez drugą stronę, a tym samym o zawarciu umowy z firmą z siedzibą w Stanach Zjednoczonych (dalej: Dystrybutor) na dystrybucję gier Horror Bar VR i Bartender VR Simulator (zwane łącznie Grami) w nowych kanałach dystrybucyjnych, w których Spółka do tej pory nie prowadziła sprzedaży Gier. Na podstawie tej umowy, Dystrybutor zobowiązał się do dystrybucji Gier na terytorium Ameryki Północnej, za pośrednictwem platform GameStop i Amazon (koszty związane z dystrybucją tych gier ponoszone będą przez Dystrybutora). Dystrybutor m.in. zobowiązał się do uwzględnienia Gier w kampanii marketingowej sezonu świątecznego (wraz z grami innych wydawców), której łączną wartość Dystrybutor szacuje na 500 tys. USD.
Spółka z kolei zobowiązała się udzielić Dystrybutorowi wyłączne, podlegające sublicencjonowaniu prawa i licencje na wprowadzenie do obrotu, dystrybucję i sprzedaż Gier w wyżej wymienionych kanałach sprzedaży, a także niewyłączne, podlegające sublicencjonowaniu prawa i licencje na używanie znaków towarowych Spółki, a także sublicencji na wszystkie znaki towarowe, na które udzielono licencji Spółce przez zewnętrznych dostawców, wykorzystywanych w związku z Grami, w związku z dystrybucją, sprzedażą, promocją i marketingiem Gier (Spółka zachowuje wszelkie prawa własności do Gier na całym świecie bezterminowo). Z tytułu realizacji niniejszej umowy, Spółka będzie partycypować na zasadach określonych w tej umowie w przychodach ze sprzedaży Gier. Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy od daty pierwszej komercyjnej sprzedaży Gier, z automatycznym jej odnawianiem na kolejne 12 miesięczne okresy, chyba, że któraś strona nie wyrazi zgodę na to przedłużenie. Strony w umowie zawarły również postanowienia o możliwości jej rozwiązania przez każdą ze stron. Zarząd wskazuje, iż zawarcie niniejszej umowy umożliwi Spółce dotarcie do nowych grup odbiorców – Dystrybutor szacuje zasięg na ponad 30 mln konsumentów. Ponadto, oprócz korzyści finansowej z bezpośredniej sprzedaży Gier, wartością tej umowy jest również wartość marketingowa polegająca na budowaniu świadomości zarówno produktów jak i studia VR Factory Games.

Inne komunikaty