Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

PAT Obroty z Polską Grupą Górniczą S.A. na łączną wartość spełniającą kryteria umowy znaczącej.

Zarząd spółki PATENTUS S.A. („Spółka”, „Emitent”, „Wykonawca”) informuje, iż w okresie od 08.03.2022r. do 05.01.2023r. w ramach współpracy z Polską Grupą Górniczą S.A. z siedzibą w Katowicach („Zamawiający”, „PGG”) zawarł z PGG umowy oraz otrzymał od PGG zamówienia na łączną kwotę 15 152 610,19 PLN netto.
Umową o najwyższej wartości jest umowa nr 482201860 („Umowa”), a strony przyjęły jako datę jej zawarcia – datę złożenia ostatniego podpisu, tj. 05.01.2023 roku. Przedmiotem Umowy jest: Dostawa nowego przenośnika zgrzebłowego ścianowego i podścianowego, kruszarki, urządzenia przekładkowego, systemu sterowania, łączności głośnomówiącej i blokad oraz systemu monitorowania i wizualizacji kompleksu ścianowego do ściany M-6 w pokł. 501/3 dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice w zakresie zadania nr 2, tj. Dostawa nowego przenośnika zgrzebłowego podścianowego dla KWK ROW Ruch Jankowice - dla śc. M-6 pokł. 501/3 oraz wykonanie rynien zwykłych i rynien inspekcyjnych wg dokumentacji własnej PGG S.A. Termin realizacji zamówienia objętego Umową wynosi: 24 tygodnie od daty przekazania zamówienia Wykonawcy. Wartość Umowy wynosi: 8 830 000,00 PLN netto Gwarancja: a) Gwarancja ogólna na przedmiot zamówienia wynosi: min. 24 miesiące od daty Protokołu odbioru końcowego, jednak nie dłużej niż oferowany okres gwarancji, powiększony o 6 miesięcy, licząc od daty Protokołu kompletności dostawy do magazynu Zamawiającego, z wyłączeniem elementów, na które udzielono gwarancji szczegółowej określonej poniżej. b) Gwarancja szczegółowa: 1.PZS kadłuby napędów i rynnociąg: 3 mln ton przetransportowanego urobku lub 36 miesięcy od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 2. PZS rynny dołączane i bębny łańcuchowe: 2 mln ton przetransportowanego urobku lub 24 miesiące od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 3. PZP kadłuby napędów i rynnociąg: 2 mln ton przetransportowanego urobku lub 24 miesiące od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 4.PZP rynny dołączne: 2 mln ton przetransportowanego urobku lub 24 miesiące od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 5.PZP bębny łańcuchowe: 1,0 mln ton przetransportowanego urobku lub 24 miesiące od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 6.przekładnie i sprzęgła: 24 miesiące od daty uruchomienia na dole. 7. silniki i inne urządzenia elektryczne: 24 miesiące od daty uruchomienia na dole. 8. łańcuchy do przenośnika zgrzebłowego ścianowego i do przenośnika zgrzebłowego podścianowego: 12 miesięcy od daty uruchomienia przenośnika na dole. 9. ułożyskowanie bębna kruszącego kruszarki(dotyczy przenośników ścianowych): 1,5 mln ton przetransportowanego urobku lub 24 miesiące od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 10.kadłub kruszarki podścianowej, elementy trasy kruszarki podścianowej: 2 mln ton przetransportowanego urobku lub 24 miesiące od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 11. wał z łożyskami kruszarki podścianowej: 1,5 mln ton przetransportowanego urobku lub 18 miesięcy od daty uruchomienia na dole w zależności co nastąpi wcześniej. 12. bijaki kruszarki podścianowej: 12 miesięcy od daty uruchomienia na dole. c) Gwarancja na wymienione lub naprawione w ramach gwarancji podzespoły lub elementy urządzeń co najmniej 12 miesięcy od daty wykonania usługi, jednak nie krócej niż gwarancja ogólna. d) Gwarancja szczegółowa nie skraca terminu gwarancji ogólnej. e) Gwarancji nie podlegają materiały eksploatacyjne tj.: bezpieczniki, pasy napędowe kruszarek, oleje, smary i żarówki. f) Gwarancja na elementy szybkozużywające się o obniżonej żywotności, tj. wyrzutniki i płyty wyrzutnikowe, zabezpieczenia przeciążeniowe, ślizgi wymienne przynapędowe, wkładki sprzęgieł, o-ringi i uszczelnienia - 12 miesięcy od daty Protokołu odbioru końcowego, jednak nie dłużej niż 24 miesięcy licząc od daty Protokołu kompletności dostawy do magazynu Zamawiającego. Kary umowne: 1) za odstąpienie od Umowy przez jedną ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 20% wartości netto niezrealizowanej części Umowy w zakresie zadania, którego dotyczy odstąpienie; 2) za odstąpienie od Umowy przez jedną ze stron w sytuacji braku dostawy przedmiotu Umowy - w wysokości równej kosztom nabycia przez Zamawiającego przedmiotu zastępczego oraz 2% wartości netto Umowy; 3) w wysokości 0,1% wartości netto niedostarczonej w terminie części zamówienia, za każdy dzień zwłoki; 4) w wysokości 0,2% wartości netto niedostarczonej w terminie części zamówienia, za każdy dzień zwłoki; 5) w wysokości 0,01% wartości netto Umowy za zgłoszenie się serwisu gwarancyjnego w siedzibie Zamawiającego celem dokonania naprawy w czasie dłuższym niż 8 godzin od chwili powiadomienia, za każdą godzinę zwłoki, 6) w wysokości 0,1 % wartości netto Umowy za każdą godzinę awarii, usuwanej w ramach zobowiązań gwarancyjnych, po przekroczeniu w danym miesiącu 36 godzin łącznego czasu postojów będących wynikiem tego rodzaju awarii, 7) w wysokości 0,2% wartości netto Umowy za nieusunięcie zgłoszonej awarii w czasie do 24 godzin od przystąpienia ekipy serwisowej do naprawy Wykonawcy, za każdą rozpoczętą dobę zwłoki. 8) wartość naliczonych kar umownych wynikających z zapisów nie może przekroczyć 10% wartości netto Umowy. 9) w przypadku stwierdzenia, że prace są wykonywane na terenie zakładu górniczego przez pracowników Wykonawcy nieposługujących się językiem polskim w mowie i piśmie w stopniu warunkującym porozumiewanie się - w wysokości 200 zł za każdy przypadek, 10) za zwłokę w przedstawieniu dokumentów, które zgodnie z SOPZ ma przedłożyć Wykonawca w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki, 11) za naruszenie przez Wykonawcę obowiązku zachowania poufności w wysokości 5% wartości netto Umowy, 12) w przypadku stawienia się do pracy lub wykonywana pracy przez pracowników Wykonawcy: a) w stanie po użyciu alkoholu; (stan po użyciu alkoholu zachodzi, gdy zawartość alkoholu w organizmie wynosi lub prowadzi do stężenia we krwi od 0,2%o do 0,5%o alkoholu albo obecności w wydychanym powietrzu od 0,1 mg do 0,25 mg alkoholu w 1 dm3) b) w stanie nietrzeźwości, (stan nietrzeźwości zachodzi, gdy zawartość alkoholu w organizmie wynosi lub prowadzi do stężenia we krwi powyżej 0,5%o alkoholu albo obecności w wydychanym powietrzu powyżej 0,25 mg alkoholu w 1 dm3) c) którzy są pod wpływem narkotyków lub innych substancji, których oddziaływanie na organizm pracownika uniemożliwia należyte wykonanie obowiązków pracowniczych (dalej inne substancje), d) którzy używają lub spożywają alkohol, narkotyki lub inne substancji w czasie pracy lub na terenie zakładu pracy, e) którzy wnoszą alkohol, narkotyki lub inne substancje na teren zakładu pracy, - w wysokości 1 000,00 zł netto za każdy stwierdzony przypadek; 2. W przypadku ujawnienia dokonania przez pracownika/ów Wykonawcy zaboru mienia Zamawiającego lub firm mających siedzibę na terenie Zamawiającego, Wykonawca w całości pokryje straty wynikłe z dokonanego zaboru, a także zapłaci Zamawiającemu karę pieniężną w wysokości 1 000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek. 3. Zamawiający może naliczyć kary umowne w przypadku wystąpienia utrudnień w rozpoczęciu lub przeprowadzeniu lub zakończeniu Audytu, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy: 1) po bezskutecznym upływie terminu oznaczonego w wezwaniu Zamawiającego do umożliwienia rozpoczęcia lub prowadzenia lub zakończenia Audytu - w wysokości 0,1% wartości netto, za każdy rozpoczęty dzień, w którym niemożliwe było odpowiednio rozpoczęcie, prowadzenie lub zakończenie Audytu. 2) w przypadku ponownego występowania utrudnień w rozpoczęciu lub przeprowadzeniu lub zakończeniu Audytu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Zamawiający jest uprawniony do naliczania kar umownych bez uprzedniego wezwania w wysokości określonej w pkt 1). 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy, przedmiot umowy będzie niekompletny, Wykonawca uchylał będzie się od realizacji świadczeń gwarancyjnych, o których mowa w Umowie, Zamawiający uprawniony jest do zlecenia wykonania zastępczego. 5. W przypadku, gdy Zamawiający zleci dostawę brakujących części przedmiotu umowy podmiotowi trzeciemu (wykonanie zastępcze), z uwagi na brak dostawy tego elementu przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy w cenie oraz spowoduje to naliczenie Wykonawcy kary w wysokości 2% wartości Umowy. 6. W przypadku, gdy Zamawiający zleci realizację świadczeń gwarancyjnych, od wykonania których uchyla się Wykonawca podmiotowi trzeciemu (wykonanie zastępcze), Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu wartości zleconych świadczeń. 7. Kwoty zwrotu, o których mowa zostaną ustalone na podstawie umowy z podmiotem, któremu zlecono odpowiednio dostawę brakujących części lub realizację świadczeń gwarancyjnych. 8. W przypadku odstąpienia od Umowy z przyczyn zawinionych przez Stronę, drugiej ze Stron Umowy przysługuje kara umowna w wysokości 20% wartości Umowy. 9. Łączna maksymalna wartość kar umownych przysługujących Zamawiającemu nie może przekroczyć wartości Umowy.

Inne komunikaty