Trwa ładowanie...
Notowania
REDAN: strona spółki
5.01.2018, 9:07

RDN Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2017 r.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2017 r. wyniosła ok. 73 mln co oznacza spadek o 1% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 615 mln zł i była niższa o ok. 0,7% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 143,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 1% w odniesieniu do grudnia 2016. Segment dyskontowy W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2017 r. wyniósł ok. 47 mln zł, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 381 mln zł i była wyższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w grudniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza spadek o 15% w stosunku do grudnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 9,6 mln zł i była o 7% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Sieć TXM na koniec grudnia składała się z 401 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,4 tys. m2, która była o 6% wyższa niż na koniec grudnia 2016. Segment modowy Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2017 r. wyniosła ok. 26 mln zł i była wyższa o 1% niż w grudniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 233 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2017 wyniosły 2,9 mln zł co oznacza spadek o 9% w stosunku do grudnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 31,4 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia wyniosła 37,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 11% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Inne komunikaty