Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
REDAN: strona spółki
7.06.2018, 8:21

RDN Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2018 r.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2018 r. wyniosła ok. 51 mln co oznacza spadek o 5% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 222 mln zł i była niższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja 2018 wyniosła 141,6 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 1% w odniesieniu do maja 2017. Segment dyskontowy W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2018 r. wyniósł ok. 31 mln zł, co oznacza spadek o 6% w porównaniu do maja roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 136 mln zł i była wyższa o ok. 1% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2018 wyniosły ok. 0,5 mln zł co oznacza spadek o 38% w stosunku do maja 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 3 mln zł i była niższa o ok. 8% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego. Sieć TXM na koniec maja składała się z 394 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,4 tys. m2, która była o ok. 1,3% wyższa niż na koniec maja 2017. Segment modowy Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2018 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o ok. 3% porównując do maja poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 86 mln zł i była ok. 5% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w maju 2018 wyniosły 2,7 mln zł co oznacza wzrost o 1% w stosunku do maja 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 13,4 mln zł i była 3% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2018 wyniosła 36,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 7% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Inne komunikaty