Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Dent-a-Medical zadebiutuje na NewConnect

0
Podziel się:

Dent-a-Medical, spółka zarządzająca siecią specjalistycznych klinik stomatologicznych, zadebiutuje na rynku NewConnect już w najbliższy czwartek - 17 grudnia.

Dent-a-Medical zadebiutuje na NewConnect

W listopadzie spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji z której pozyskała 0,8 mln zł. Funkcję Oferującego podczas emisji akcji pełnił Wrocławski Dom Maklerski S.A., rolę Autoryzowanego Doradcy pełniła zaś jego spółka zależna - CEE Capital Sp. z o.o.

*- *_ Zamknęliśmy ofertę w czasie dwóch tygodni, co jest wynikiem bardzo dobrym biorąc pod uwagę dużą selektywność inwestorów w dzisiejszych realiach rynkowych. Tak duże zainteresowanie ze strony inwestorów jest dla nas bardzo pozytywną informacją, potwierdzającą poprawność zbudowanego modelu biznesu. Będziemy się rozwijać głównie poprzez budowę sieci franczyzowej. W ciągu dwóch-trzech lat w jej skład powinno wejść do 200 placówek na terenie całego kraju. Dzięki temu będziemy w stanie zdobyć istotną część rynku usług medycznych B2B, oferując jednocześnie usługi również klientom indywidualnym _. - mówi Mariusz Andrych, Prezes Zarządu Dent-a-Medical S.A.


Obecnie spółka posiada kliniki we Wrocławiu i Warszawie, ale jeszcze w tym roku można spodziewać się pierwszych listów intencyjnych związanych z wchodzeniem do sieci dojrzałych placówek franczyzowych.

_ -Rynek na którym działamy jest bardzo rozdrobniony, co w istocie oznacza olbrzymie możliwości rozwoju w ramach partnerskiego modelu współpracy. Pierwsze umowy związane z rozwojem sieci podpiszemy prawdopodobnie już w grudniu, a kolejne w I i II kwartale przyszłego roku. W tym czasie chcemy nawiązać współpracę z około 20 podmiotami. Kolejne 40 placówek powinno dołączyć do końca 2010r."- _ dodaje Mariusz Andrych.

Model biznesowy sieci opiera się na wykorzystaniu efektu skali, m.in. spółka będzie w stanie dostarczać partnerom materiały i sprzęt medyczny po bardzo atrakcyjnych cenach.


_ -Taka strategia pozwoli nam na zachowanie znacznej części marż które pobierają dystrybutorzy. Nasza siła przetargowa wrośnie, co sprawi że będziemy mieć dużo większe możliwości w zakresie negocjowania cen z dostawcami. Poza tym widzimy także inne możliwości zwiększania przychodu, np. poprzez oferowanie kompleksowych programów lojalnościowych. Natomiast wszelkie działania marketingowe zamierzamy wspierać wspólnymi akcjami promocyjnymi i reklamowymi. Przy czym struktura sieciowa powinna nam zapewnić optymalny stosunek kosztów do uzyskanych efektów." _ **- mówi Mariusz Andrych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)