Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Eurosnack zadebiutuje na NC w maju

0
Podziel się:

Eurosnack – producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik – przeprowadzi w kwietniu prywatną emisję akcji. W jej ramach poprosi inwestorów o 0,5 mln zł, które przeznaczy na realizację programu inwestycyjnego.

Eurosnack zadebiutuje na NC w maju
(Pressmaster/Dreamstime)

W maju, bezpośrednio po emisji, Eurosnack S.A. zadebiutuje na rynku NewConnect. Funkcję oferującego podczas emisji pełnił będzie Wrocławski Dom Maklerski S.A., Autoryzowanym Doradcą została spółka CEE Capital sp. z o.o.

- _ Pierwotnie planowaliśmy upublicznienie spółki dopiero za kilka miesięcy, jednak w związku z rosnącym popytem na nasze produkty, musimy przyspieszyć program inwestycyjny. Emisja będzie niewielka, ponieważ spodziewamy się szybkich efektów inwestycji. Dlatego nie chcemy za bardzo rozwadniać akcjonariatu. _ – mówi Mariusz Spirkowicz, Prezes Zarządu Eurosnack S.A.

Od 2007 roku tj. od momentu przejęcia marki ZPC Lajkonik, Eurosnack S.A. dokonał dużych zmian w modelu biznesu. Przede wszystkim zmieniło się portfolio klientów spółki.

- _ Dziś to nie tylko lokalne hurtownie, ale przede wszystkim duże sieci handlowe. W związku z tym znacznie wzrósł popyt na nasze produkty. Aby go zaspokoić konieczne są inwestycje w infrastrukturę, przede wszystkim w park maszynowy. To główny cel, na który chcielibyśmy przeznaczyć środki z planowanej emisji akcji _ – mówi Mariusz Spirkowicz, Prezes Zarządu Eurosnack S.A.

- _ Eurosnack to ciekawa propozycja dla inwestorów zainteresowanych akcjami spółek produkcyjnych i handlowych. Takich ofert w ostatnim czasie brakowało na rynku, stąd liczymy na spore zainteresowanie emisją. Jej szybka realizacja pozwoliłaby spółce debiutować na rynku już w maju br. _ – komentuje Wojciech Gudaszewski, Prezes Zarządu WDM S.A.

Eurosnack S.A. zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych oraz prażynek) a także biszkoptów pod markami własnymi: _ Chrupcie _ oraz _ Lajkonik _. Klientami działającej od 1996 roku są aktualnie zarówno hurtownie, jak i duże sieci detaliczne. W 2007 roku spółka przejęła ZPC Lajkonik oraz wszystkie prawa do produktów oraz marki ZPC Lajkonik. W ofercie znajdują się zarówno chrupki naturalne i smakowe, biszkopty tradycyjne i krakowskie oraz prażynki naturalne i paprykowe.

giełda
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)