Przedmiot działalności:
Zakres oferty produktowej i usługowej Grupy Telecom Media obejmuje następujące aspekty i segmenty rynku:
1. Reklama mobilna, czyli kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o platformy mobilne, począwszy od analizy potrzeb klienta, zbudowania strategii marketingowej, tworzenia specjalistycznych rozwiązań (m.in. stron mobilnych i aplikacji), po wdrożenie rozwiązań reklamowych w oparciu o własną infrastrukturę i sieć reklamy mobilnej, wielomilionowe bazy danych, systemy metryczne i ad serwer potrzebne do implementacji założonych strategii. Emitent jest pionierem i liderem na polskim rynku reklamy mobilnej, posiadając najbardziej kompleksową ofertę obejmującą pełny łańcuch kreacji i wdrażania kampanii reklamowych w mobile.
2. Rozrywka mobilna, obejmująca serwisy rozrywkowe, konkursy, quizy oraz loterie SMS.
3. W związku z przejęciem udziałów spółki Optizen Labs, Telecom Media rozszerza swoją działalność o urządzenia typu tablet, stając się dystrybutorem specjalistycznego narzędzia edytorskiego DPS do tworzenia publikacji cyfrowych na tablety oraz ich dalszej dystrybucji.
4. Poprzez rozwijaną platformę JuupStore, Emitent angażuje się w masową dystrybucję darmowych i płatnych aplikacji na telefony komórkowe.
Podstawa emisji:
Akcje serii A są akcjami założycielskimi Spółki, powstałymi na podstawie uchwały nr 2 NWZW Telecom Media Sp. z o.o. w sprawie przekształcenia spółki w spółkę akcyjną z dnia 28 maja 2010 r.
Akcje serii B powstały na mocy uchwały nr 1 Zarządu Telecom Media S.A. z dnia 2 grudnia 2011 r. w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego o kwotę nie większą niż 60 000 zł poprzez emisję nie więcej niż 600 000 akcji serii B. Akcje w ilości 173 337 szt. zostały nabyte przez 4 inwestorów (2 osoby prawne i 2 osoby fizyczne)
.
Cena emisyjna akcji serii B wyniosła – 6 zł
Objęcie akcji serii B nastąpiło w trybie subskrypcji prywatnej. Subskrypcja została przeprowadzona w okresie 2 – 31 stycznia 2011 r.
W sumie emitent pozyskał w wyniku emisji akcji serii B 1,04 mln zł.
Papiery wartościowe wprowadzone do obrotu na NewConnect:
3.620.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A,
173.337 akcji zwykłych na okaziciela serii B
Papiery wartościowe debiutujące na NewConnect:
3.620.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A,
173.337 akcji zwykłych na okaziciela serii B
Kurs odniesienia: 6,00 zł
Kapitalizacja Spółki po przeprowadzeniu prywatnej subskrypcji akcji serii B: 22 760 022 zł, według ceny emisyjnej akcji serii B (6 zł)
nazwa spółki | Telecom Media SA |
---|---|
*spółka na rynku NC * | 367 |
debiut w 2011 r. | 18 |
sektor | Media |
spółka w sektorze | 31 |
miejsce siedziby | Warszawa |
przedmiot działalności | reklama mobilna, rozrywka mobilna, dystrybucja darmowych i płatnych aplikacji na telefony komórkowe |
*oferta/sprzedaż *(T/N, prywatna/publiczna) | oferta prywatna 173.337 akcje serii B |
wartość oferty/sprzedaży | 1,04 mln zł |
kurs odniesienia | 6 zł |
*wartość spółki *(wg kursu odniesienia) | 22,76 mln zł |
Autoryzowany Doradca | CMS Corporate Management Services Sp. z o.o. |
animator | Dom Maklerski BDM SA |
opracowanie: www.newconnect.info na podstawie www.newconnect.pl