Notowania

giełda
18.07.2019 17:17

PAIH uruchomił II edycję Programu Partnerskiego dla firm dot. Expo 2020

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) czeka do końca września na zgłoszenia polskich firm do udziału w akcji promocyjnej podczas największego wydarzenia wystawienniczego świata - Expo 2020 w Dubaju. Agencja właśnie uruchomiła drugą edycję Programu Partnerskiego, podała PAIH.

Podziel się
Dodaj komentarz

"Udział Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju wpisuje się w mandat Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, czyli wsparcie polskich przedsiębiorców w realizacji międzynarodowych ambicji. Drugą edycję Programu Partnerskiego uruchamiamy w odpowiedzi na głosy z rynku. To dla krajowych przedsiębiorców - niezależnie od skali ich działalności - jedyna w swoim rodzaju możliwość promocji, wzmocnienia planów ekspansji zagranicznej i współtworzenia polskiej prezentacji podczas tego najbardziej prestiżowego wydarzenia promocyjno-gospodarczego na świecie" - powiedziała koordynatorka projektu Expo w PAIH Monika Dyląg-Sajór, cytowana w komunikacie

Według PAIH, nie ma lepszego czasu i miejsca na promocję polskich firm z potencjałem eksportowym na rynki Bliskiego Wschodu niż Expo 2020 w Dubaju, dodała.

"Do końca września PAIH czeka na zgłoszenia do drugiej edycji Programu Partnerskiego. Biorąc pod uwagę różnorodność form zaangażowania Polski w obecność na Expo 2020 w Dubaju, Agencja przygotowała bogatą ofertę pakietów sponsorskich, która umożliwi współudział w finansowaniu i organizacji wielu inicjatyw, na różnym poziomie zaangażowania finansowego" - czytamy w komunikacie.

Program przewiduje cztery kategorie partnerstwa: wyposażenie polskiego pawilonu, w tym pomieszczeń biurowych oraz części gastronomicznej, wydarzenia towarzyszące, wydarzenia towarzyszące branżowe oraz partnerstwo specjalne.

Nabór do Programu Partnerskiego ma formułę konkursu. Pierwsza edycja zakończyła się w grudniu 2018 roku. Do udziału w niej zgłosiło się ponad 40 firm, które będą współtworzyć udział Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju.

"Program gospodarczy towarzyszący udziałowi Polski w Expo 2020 w Dubaju będzie realizowany w latach 2019-2021, zarówno przed Wystawą, w jej trakcie, jak i po zakończeniu. Obejmuje dziewięć komponentów, m.in.: organizację stoisk narodowych na 19 targach branżowych w ZEA, program grantowy Organizatora Expo dla startupów - Expo Live, dofinansowanie i wsparcie promocyjne w ramach programu Polskie Mosty Technologiczne oraz programu Go to brand. Kulminacją programu gospodarczego będzie Forum Gospodarcze Polska-ZEA, zaplanowane na 7 marca 2021 r. Planowane jest również stworzenie bazy przedsiębiorców - katalogu z profilami polskich firm w postaci prestiżowego wydawnictwa. Dodatkowo, każdy z 14 regionów, które zadeklarowały udział w Expo 2020 realizować będzie własne działania skierowane do lokalnych przedsiębiorców" - czytamy dalej w komunikacie.

"Do współpracy szczególnie zapraszamy firmy reprezentujące obszary strategiczne polskiej gospodarki z punktu widzenia potencjału eksportowego na rynki Bliskiego Wschodu. Są wśród nich branże: sprzętu medycznego, kosmetyczna, modowa jubilerska, IT/ICT, meblarska, biotechnologii i farmaceutyków, usług prozdrowotnych, polskich specjalności żywnościowych, budowy i wykańczania budowli oraz jachtów i łodzi rekreacyjnych" - wymieniła Dyląg-Sajór.

Pierwsze Expo w regionie Zatoki Perskiej i Bliskiego Wschodu potrwa od 20 października 2020 roku do 10 kwietnia 2021 r.

Tagi: giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz