PKN Orlen bierze przykład z dyskontów. Chce własnej marki soków
Marki własne dotychczas kojarzyły się przede wszystkim z marketami. Ale już wkrótce mogą zacząć kojarzyć się także ze stacjami benzynowymi. PKN Orlen poszukuje bowiem producenta, który na potrzeby sieci sygnowanej logiem orła będzie wytwarzał soki owocowe.
PKN Orlen jest najpopularniejszą siecią stacji paliw w Polsce – wynika z raportu Instytutu Badań Społecznych i Rynkowych. Do słownika polskich kierowców weszły już na stałe hot dogi i kawa z Orlenu. Kolejnym produktem własnym oferowanym na stacjach mają być soki owocowe (w segmencie napojów obecnie to przede wszystkim "energetyki").
Ruch nie dziwi, gdy spojrzymy na statystyki najpopularniejszych dyskontów, gdzie nawet 40 proc. asortymentu stanowią właśnie marki własne.
W rozpisanym przetargu sieć poszukuje producenta "soków z soków zagęszczonych w dwóch wariantach: jabłkowym i pomarańczowym" w opakowaniach plastikowych o pojemności 300 ml.
Oglądaj też: Orlen w portfelu - propozycja dla inwestorów indywidualnych
Soki w dwóch podstawowych smakach będą stanowić uzupełnienie oferty soków, która pojawiła się na stacjach w ubiegłym roku w ramach akcji "Pij polskie soki".
Wówczas to w ramach współpracy wprowadzono na stacje soki producentów takich jak: Bracia Sadownicy, Owocowe Smaki, Sad Sandomierski czy Sok z gór.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl