Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Plantwear miał 305 tys. zł zysku netto w III kw. 2020 r.

0
Podziel się:

Plantwear odnotował 305 tys. zł zysku netto i 2 546 tys. przychodów ze sprzedaży III kw. 2020 r., podała spółka.

Plantwear miał 305 tys. zł zysku netto w III kw. 2020 r.

"Przed nami najgorętszy okres sprzedażowy w roku. Z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jesteśmy na niego przygotowani - zarówno pod kątem logistyki, jak i stanu magazynów. Zamknięcie galerii handlowych z pewnością przełoży się na wzrost zainteresowania zakupami on-line" - powiedział prezes Wiktor Pyrzyk, cytowany w komunikacie.

W minionym okresie nadal rosła popularność serwisu Giftbay.pl. Działająca od kwietnia br. platforma oferująca spersonalizowane prezenty oraz gadżety w III kw. wypracowała 149 tys. zł przychodu. W najbliższych tygodniach spółka planuje uruchomienie rumuńskiej wersji serwisu - dobiegły końca prace związane z tłumaczeniem strony, podano także.

"Sytuacja rynkowa dla biznesów e-commerce jest sprzyjająca, dlatego zamierzamy maksymalnie wykorzystać nadchodzące tygodnie. Cieszymy się, że udało nam się zakończyć przeprowadzkę do nowej siedziby. Teraz czas na intensywną realizację naszych planów biznesowych" - dodała wiceprezes Ewelina Bury.

Spółka zamierza zintensyfikować prace związane z rozwojem marek Plantwear Home i Plantwear Kids. Zapowiada także rozwój kolejnych marek, a także dalszą ekspansję geograficzną, podsumowano w materiale.

Plantwear działa na rynku lifestyle'owych akcesoriów drewnianych, jest producentem wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Na początku 2020 r. Plantwear zadebiutował na rynku NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)