Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Poczta Polska chce być liderem na rynku logistyki gotówki

4
Podziel się:

Strategia Poczty Polskiej zakłada dążenie do osiągnięcia pozycji głównego gracza na rynku w usługach logistyki gotówki oraz uzyskanie pozycji wiodącego podmiotu dla sektora finansowego i sieci handlowych, wraz z zapewnieniem procesu rozliczeń. W tym celu Poczta Polska planuje rozbudować nowoczesny system wsparcia informatycznego, zwiększyć rozpoznawalność marki oraz rozszerzyć kanały dystrybucji usług. Planowany udział w rynku logistyki gotówki w 2023 roku to 20%, poinformował prezes Poczty Polskiej Przemysław Sypniewski.

Poczta Polska chce być liderem na rynku logistyki gotówki

"Poczta Polska to nie tylko paczki i listy. Dostosowujemy się w swojej działalności do panujących warunków i zwiększamy zakres oferowanych usług. Rynek logistyki gotówki to miejsce, w którym spółka szuka dodatkowych przychodów. W swoich założeniach chcemy efektywnie poprawiać wyniki finansowe związane z tym segmentem biznesowym" - powiedział Sypniewski na spotkaniu z dziennikarzami.

Pion Poczta Polska Ochrona (PPO) to wyspecjalizowana jednostka Poczty Polskiej, która obejmuje swym zasięgiem obszar całego kraju, odpowiadając m.in. za kompleksową obsługę obrotu gotówkowego, konwojowanie i ochronę wartości pieniężnych.

Stabilna i doświadczona kadra ponad trzech tysięcy kwalifikowanych pracowników ochrony świadczy specjalistyczne usługi dając klientom poczucie bezpieczeństwa powierzonej gotówki, dodał szef spółki.

"Do dyspozycji klientów PPO oddajemy ponad siedem i pół tysiąca placówek pocztowych w całym kraju, rozbudowaną sieć sekcji konwojowych i ponad pięćset pojazdów specjalistycznych w tym bankowozów typu A i B oraz dedykowany serwis transakcyjny, dostępny przez siedem dni w tygodniu" - dodał dyrektor zarządzający Pionem Poczta Polska Ochrona Jacek Jasiński.

PPO w zakresie obsługi gotówki świadczy i oferuje usługi podmiotom zewnętrznym, zarówno biznesowym, jak i instytucjonalnym, np. takim jak: instytucje państwowe, spółki Skarbu Państwa, instytucje samorządowe, duże sieci handlowe oraz małe i średnie przedsiębiorstwa.

Pion Poczta Polska Ochrona specjalizuje się również w ochronie osób i mienia, jak i zabezpieczeniu technicznym poprzez montaż, naprawę, konserwację i monitoring elektronicznych systemów zabezpieczeń ze wsparciem grup interwencyjnych. Realizuje również usługi z zakresu zadań dotyczących ochrony cywilnej komunikacji lotniczej, określonych w Krajowym Programie Ochrony Lotnictwa Cywilnego, w szczególności kontroli dostępu i kontroli bezpieczeństwa portów lotniczych.

Ponadto prowadzi własny ośrodek szkoleniowy w którym doświadczeni instruktorzy szkolą przyszłych Operatorów Kontroli Bezpieczeństwa.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(4)
WYRÓŻNIONE
Kol
5 lata temu
Niech najpierw zmodernizuja placówki pocztowe bo zatrzymali się w latach 70-tych. Zresztą wszystko nadaje się do wymiany.
pocztowiec
5 lata temu
Dobre tylko szkoda, że dyrektor nie powiedział, że płacom jak niewolnikom.
Zig
5 lata temu
Grupy interwencyjne nigdy nie widziałem dyrektor od kiedy ma takie info
NAJNOWSZE KOMENTARZE (4)
Paweł
5 lata temu
Wielkie plany a ludzie zarabiają grosze
pocztowiec
5 lata temu
Dobre tylko szkoda, że dyrektor nie powiedział, że płacom jak niewolnikom.
Zig
5 lata temu
Grupy interwencyjne nigdy nie widziałem dyrektor od kiedy ma takie info
Kol
5 lata temu
Niech najpierw zmodernizuja placówki pocztowe bo zatrzymali się w latach 70-tych. Zresztą wszystko nadaje się do wymiany.