Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

PRCH: Odwiedzalność obiektów handlowych w IX wyniosła średnio 81% ubiegłorocznej

0
Podziel się:

Odwiedzalność obiektów handlowych we wrześniu utrzymała się na podobnym poziomie, jak w sierpniu br. i wyniosła średnio 81% ubiegłorocznej, podała Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH).

PRCH: Odwiedzalność obiektów handlowych w IX wyniosła średnio 81% ubiegłorocznej
(WP)

Miesięczne zestawienie danych PRCH Daily Footfall Index pokazuje, że w ciągu jednego handlowego wrześniowego dnia każde centrum handlowe odwiedziło średnio 10,9 tys. osób. To niewielki spadek w stosunku do sierpnia - o 0,5 tys., czyli o 1 pkt proc. Dotąd PRCH obserwowała regularny wzrost odwiedzalności w galeriach z miesiąca na miesiąc, podano.

"Wrześniowe rezultaty są zróżnicowane. Małe i średnie obiekty handlowe notowały w pierwszym miesiącu roku szkolnego lepsze wyniki o kilka pkt proc., a nieruchomości handlowe o dużej oraz bardzo dużej powierzchni rejestrowały nieco niższą odwiedzalność. Rozbieżności widać również w podziale na regiony. Według PRCH Daily Footfall Index we wrześniu najwięcej klientów powróciło do galerii w regionach centralnym i południowo-zachodnim. Tam odwiedzalność utrzymywała się na średnim poziomie 82% ubiegłorocznej. Najsłabiej na tle innych części kraju wypadł region wschodni - zaobserwowano w nim średni footfall na poziomie jedynie 75% ubiegłorocznego" - czytamy w komunikacie.

Miesięczne wyniki odwiedzalności wyraźnie pokazują, że klienci najchętniej robią zakupy w weekendy. W soboty galerie notowały średnio 44% wzrost liczby klientów w porównaniu z innymi dniami handlowymi. Rekordowy wynik zaobserwowano 26 września, kiedy to każde badane centrum handlowe odwiedziło średnio prawie 16 tys. osób, o ponad 5 tys. więcej niż w inne dni handlowe, podsumowano.

Gromadzone dane pochodzą z 119 obiektów o łącznej powierzchni 4,28 mln m2 GLA, stanowiącej 35% rynku centrów handlowych w Polsce.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)