Dino nie zwalnia tempa. Polska sieć jest już dwa razy większa niż Lidl
Dino od początku roku otworzyło 59 placówek, dzięki czemu polska sieć liczy już ponad 1500 sklepów, czyli dwa razy więcej niż Lidl.
W pierwszym kwartale 2021 roku siec Dino uruchomiła 59 nowych sklepów. To znacznie więcej niż w analogicznym kwartale rok temu, kiedy otwarto 16 placówek.
Dzięki szybkiej ekspansji polska sieć ma już 1532 markety, czyli o mniej więcej dwa razy tyle co niemiecki Lidl, który ma w Polsce ok. 760 placówek. Pod względem liczby sklepów Dino wciąż pozostaje wyraźnie w tyle za Biedronką, która ma 3031 placówek.
W ciągu ostatnich 12 miesięcy (od marca 2020 do końca marca 2021 roku) sieć Dino urosła o 298 sklepów.
Zakaz handlu niezgodny z konstytucją? TK rozpozna sprawę
Po pierwszym kwartale powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 597,1 tys. m. kw. wobec 478 tys. m kw. rok temu. Średniej powierzchni sprzedaży wynosi ok. 400 m. kw.
W 2017 roku Dino zadebiutowało na warszawskiej giełdzie. Głównym akcjonariuszem spółki jest Tomasz Biernacki, który posiada 51 proc. udziałów. W ciągu ostatnich trzech lat kurs akcji wzrósł o ponad 190 proc. do 262 zł.