Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
aktualizacja

Sprzedaż LPP w czerwcu. W sklepach stacjonarnych spadła o 40 proc.

7
Podziel się

W trzech pierwszych tygodniach czerwca sprzedaż LPP w sklepach stacjonarnych spadła o 41 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok temu - podała spółka w czwartek.

Sprzedaż LPP w czerwcu. W sklepach stacjonarnych spadła o 40 proc.
Sprzedaż LPP w czerwcu. W sklepach stacjonarnych spadła o 40 proc. (Wikipedia, LPP)
bErxFTrF

Za to w kanale e-commerce sprzedaż wzrosła o 110 proc. Łączny spadek sprzedaży (stacjonarnej oraz e-comerce) wyniósł w tym czasie 23 proc.

– Zgodnie z naszymi założeniami, trzycyfrowe dynamiki w sprzedaży on-line utrzymują się mimo otwarcia centrów handlowych – czytamy w prezentacji.

– Sprzedaż w sklepach tradycyjnych podnosi się szybciej niż pierwotnie zakładaliśmy, mimo braku otwarcia wszystkich salonów stacjonarnych – czytamy dalej. Na koniec kwietnia sieć LPP liczyła 1.731 sklepy. Na 23 czerwca otwarte było 77 proc. z nich.

bErxFTrH
Zobacz także: Bezrobocie w Polsce. Koronawirus zabiera pracę. Minister zabrała głos

W maju łączny spadek sprzedaży był większy i wyniósł 39 proc. (-77 proc. w sklepach stacjonarnych, +364 proc. online). Jeszcze większy był w kwietniu, kiedy sięgnął 68 proc. (-100 proc. w sklepach stacjonarnych, +251 proc. online). Zdaniem spółki, trzycyfrowe dynamiki sprzedaży on-line to pochodna wysokiej rozpoznawalności należącej do niej marek. Przypomnijmy, że LPP jest właścicielem Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay.

bErxFTrN

W czwartek spółka podała wyniki za pierwszy kwartał 2020/21, który obejmuje okres od 1 lutego 2020 roku do 30 kwietnia 2020 roku. LPP miała 362 mln zł straty netto i 17,6 mln zł zysku EBITDA.W analogicznym okresie 2019/20 roku zysk netto wynosił 23,3 mln zł, a zysk EBITDA 298,4 mln zł.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie

bErxFTsi
wiadomości
wiadomości
wiadomości
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(7)
osa
rok temu
Dobrze ze postawili na ecommerce, fajnie im w sieci idzie sprzedaż.
Harvey
rok temu
Tak ma cala branża, właściciele centrów powinni pójść na rękę najemcom i np. wprowadzić czynsz uzależniony od wysokości obrotu.
szop
rok temu
Jak wrócą ludzie do galerii to Reserved się mocno odbije.
bErxFTsj
mvn
rok temu
To mieli rację renegocjując warunki najmu.
ćwir
rok temu
Tylko? To jest świetna wiadomość, u konkurencji jest to od 70 do nawet 90% nie dziwota,żę akcje tak poszybowały.