Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Stava uruchamia crowdfundingową emisję akcji na kwotę ok. 4,3 mln zł

0
Podziel się:

Warszawa, 25.11.2020 (ISBnews) - Stava - wiodąca gastro-kurierska sieć franczyzowa - uruchomiła emisję akcji w modelu crowdfundingu. Planuje pozyskać od inwestorów ok. 4,3 mln zł, które pozwolą przyspieszyć rozwój sieci franczyzowej w Polsce i Europie.

Stava uruchamia crowdfundingową emisję akcji na kwotę ok. 4,3 mln zł
Stava uruchamia crowdfundingową emisję akcji na kwotę ok. 4,3 mln zł (Pixabay)

"Pozyskane środki planujemy przeznaczyć na szybką rozbudowę sieci do 93 oddziałów w Polsce do końca 2021 roku oraz wejście w 2021 roku na rynek niemiecki. Zakładamy, że w ciągu kolejnych 24 miesięcy od rozpoczęcia działalności w Niemczech, Stava będzie mogła również wejść na rynki we Francji, Wielkiej Brytanii oraz Włoszech. Docelowo planujemy działać w większości krajów europejskich. Wierzymy, że jesteśmy cały czas na początku dowozowej rewolucji i chcemy, aby dzięki tej emisji jak najwięcej inwestorów stało się jej częścią" - powiedział prezes Stava Paweł Aksamit, cytowany w komunikacie.

Stava ma obecnie 30 oddziałów franczyzowych w 26 miastach w całej Polsce. Codziennie realizuje tysiące dostaw posiłków z restauracji oraz zakupów ze sklepów. Współpracuje z największymi markami rynku gastronomicznego (m. in. AmRest, Sfinks, North Fish, Telepizza) i handlowego (np. sieć Stokrotka) oraz setkami niezależnych restauracji oraz sklepów.

"Firma ma stabilny i rentowny model biznesowy, dzięki któremu rośnie w szybkim tempie. W 2019 roku przychód sieci (partnerów franczyzowych Stava oraz samej spółki)
ze sprzedaży usług kurierskich wyniósł 8,8 mln zł. W samym październiku 2020 miesięczna sprzedaż wyniosła już 1,8 mln zł. Od stycznia 2018 roku do października 2020 roku firma urosła o 1890%. Stava jest jednak wciąż na początku swojej drogi. Uruchamia emisję akcji, żeby zdobyć kapitał na dalszą ekspansję" - wskazano w informacji.

Stava jest wiodącą franczyzą w branży dowozów posiłków. Oferowane przez oddziały spółki usługi kurierskie pomagają restauracjom i sklepom rozwijać biznes w oparciu o dowozy, sprowadzając kwestię dostawy posiłku do kilku kliknięć na tablecie. We wszystkich lokalizacjach realizuje bezpieczne dowozy zakupów i jedzenia według najwyższych standardów sanitarnych, zgodnych z zasadami Kodeksu Dobrych Praktyk, który został zaaprobowany przez Główny Inspektorat Sanitarny, podano też w materiale.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)