Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Twisto liczy na 0,5 mln klientów w Polsce w 2022 r., wprowadza kartę płatniczą

1
Podziel się:

Warszawa, 21.10.2019 (ISBnews) - Twisto liczy, że w 2022 roku z jego usług będzie korzystało 0,5 mln klientów w Polsce, poinformował CEO Twisto Michał Smida. Obecnie wprowadza kartę płatniczą pod swoją marką do codziennych płatności, połączoną z aplikacją.

Twisto liczy na 0,5 mln klientów w Polsce w 2022 r., wprowadza kartę płatniczą

"Polacy polubili zakupy z Twisto. Choć jesteśmy w Polsce dopiero od roku, obsłużyliśmy już ponad 200 tys. transakcji. Dzięki wprowadzeniu karty płatniczej, użytkownicy Twisto, będą mogli z nami kupować w każdym sklepie - bez ograniczeń. Liczymy, że w 2022 r. z Twisto będzie korzystało 0,5 mln klientów w Polsce. Polska to dla nas kluczowy rynek" - powiedział Smida podczas spotkania z dziennikarzami.

Dotychczas fintech oferował płatności w 300 sklepach internetowych. Od teraz, dzięki wielowalutowej karcie płatniczej Twisto, z usług fintecha można korzystać w każdym sklepie online i tradycyjnym, w Polsce i za granicą - wszędzie, gdzie akceptowany jest Mastercard.

"Połączyliśmy transakcje online i offline w jednej aplikacji, tworząc nowy wymiar płatności za zakupy. Nasi użytkownicy mają do dyspozycji wszystkie narzędzia potrzebne do tego, by płacić po swojemu. Kupujący decyduje, czy zapłaci od razu czy później. Przesuwając płatność nie zamraża własnych pieniędzy, to Twisto płaci za niego do sklepu. Jeśli ureguluje należność do 45 dni, nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów. Przez aplikację można również przesunąć płatność o kolejny miesiąc. Na przełomie roku możliwe będzie rozłożenie większego wydatku na raty" - dodał CEO i założyciel Twisto.

Posiadacz karty będzie robił zakupy w ramach bezpłatnego miesięcznego limitu, a potem zwraca jego równowartość w dowolnym momencie - od razu po zakupie lub do 45 dni (licząc od początku miesiąca) - korzystając z Blika bądź przelewu.

"Dzięki temu zakupy są bezpieczniejsze (kupujący nie angażuje własnych środków finansowych do czasu, aż sprawdzi produkt i zdecyduje, że chce go zatrzymać) i wygodniejsze (zakupu można dokonać w dowolnym momencie, np. wykorzystując promocję, albo w sytuacji chwilowego braku środków). Twisto nie jest połączone z kontem bankowym. Płatności zagraniczne z Twisto odbywają się po najbardziej korzystnym kursie Mastercard - bez potrzeby wcześniejszej wymiany waluty. Bez opłat i prowizji, nawet w weekendy" - zaznaczono w materiałach spółki.

Jeszcze w tym roku aplikacja Twisto w Polsce zyska dodatkowe funkcje - program Cashback - czyli zwrot części wydatków poniesionych w wybranych sklepach oraz funkcję Twisto Split - łatwy podział rachunku między znajomych (nawet tych, którzy nie korzystają z Twisto). W pierwszej połowie 2020 r. użytkownicy będą mogli rozłożyć większe zakupy na raty z poziomu aplikacji. Twisto zaoferuje też płatności zbliżeniowe Apple Pay i Google Pay.

"Współpraca z Twisto odzwierciedla podejście Mastercard do firm fintech, z którymi chętnie współpracujemy, żeby wspólnie oferować jeszcze lepsze, innowacyjne usługi związane z finansami czy zakupami. Wspieramy fintechy m.in. naszą technologią, siecią przetwarzania płatności, globalnym zasięgiem, a także poprzez dedykowany program wsparcia fintechów - Mastercard Accelerate. Dzięki temu nowatorski produkt, taki jak aplikacja mobilna Twisto powiązana z kartą płatniczą Mastercard z dostępem do linii kredytowej i atrakcyjnym przewalutowaniem transakcji, może być rozwijany w taki sposób, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby cyfrowych konsumentów" - powiedział Damian Zieliński, dyrektor ds. rozwoju produktów w regionie CEE w Mastercard Europe.

Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie. Oferuje wygodną aplikację do codziennych płatności, połączoną z kartą wielowalutową z kursem wymiany walut Mastercard bez opłat i prowizji. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. i oferuje również nowatorską formułę zakupową "kup teraz, zapłać później" na jedno kliknięcie, dzięki której klient ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. Firma powstała w Czechach. Wśród udziałowców są grupa ING oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Mania
2 lata temu
Niedawno założyłam konto w Twisto i jestem zadowolona. Idealnie się sprawdza i w zakupach w sieci i w sklepach stacjonarnych. Pełna kontrola wydatków, bezpieczeństwo, wygoda.