Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

AB SA ma umowę dystrybucyjną na Polskę z Apple

0
Podziel się:

Spółka dystrybucyjna AB podpisała z Apple Sales International umowę, która ustanawia spółkę autoryzowanym dystrybutorem komputerów Mac, iPadów, odtwarzaczy iPod i akcesoriów produkcji Apple na terenie Polski, podała spółka w komunikacie.

AB SA ma umowę dystrybucyjną na Polskę z Apple
(skynesher/iStockphoto)

Spółka dystrybucyjna AB podpisała z Apple Sales International umowę, która ustanawia spółkę autoryzowanym dystrybutorem komputerów Mac, iPadów, odtwarzaczy iPod i akcesoriów produkcji Apple na terenie Polski, podała spółka w komunikacie. Umowa obowiązuje 31 marca 2014 r., z możliwością jej przedłużenia.

_ - Emitent otrzymał podpisaną dwustronnie umowę dystrybucyjną z dnia 8 września 2011r. zawartą z Apple Sales International z siedzibą w Cork w Irlandii. Podpisana umowa ustanawia Emitenta autoryzowanym dystrybutorem komputerów Mac, iPadów, odtwarzaczy iPod i akcesoriów produkcji Apple. Przedmiotem umowy jest sprzedaż przez Emitenta produktów Apple we własnym imieniu i na własny rachunek na terytorium Rzeczpospolitej _ - głosi komunikat.

AB obowiązują ceny wg aktualnego cennika pomniejszone o ewentualne rabaty oferowane przez Apple. _ Umowa została zawarta na czas określony do dnia 31 marca 2014, z możliwością jej przedłużenia _ - podano także. W ubiegłym roku AB zawarło umowę dystrybucyjną z Apple obejmującą Czechy.

Pod koniec sierpnia br. przedstawiciele spółki informowali, że AB negocjuje kontrakty z 20 dostawcami. Firma podawała wówczas, że liczy, iż w trakcie nowego roku finansowego (lipiec - czerwiec) uda jej się rosnąć co najmniej razem z rynkiem, a być może podtrzymać trend, zgodnie z którym osiąga dwa razy lepszy wynik od całego sektora.

W r. obr. 2010/2011 spółka miała 51,65 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 35,13 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 3564,36 mln zł wobec 2882,11 mln zł.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)