Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ABC Data analizuje wejście na trzy nowe rynki geograficzne

0
Podziel się:

ABC Data analizuje obecnie trzy nowe rynki geograficzne, a wejście na dwa z nich jest możliwe w 2013 roku.

ABC Data analizuje wejście na trzy nowe rynki geograficzne
(redhumv/iStockphoto)

Dystrybutor IT, który do niedawana prowadził działalność w Rumunii w oparciu o spółkę Scop, niebawem powinien wznowić działalność operacyjną na tym rynku. W niedługim czasie w ABC Data może zostać uchwalony program motywacyjny w oparciu o opcje menedżerskie - poinformowali na konferencji przedstawiciele spółki.

_ - Planujemy wejście na nowe rynki geograficzne, gdyż biznes ABC Data to gra na wolumenach. Analizujemy obecnie trzy nowe rynki i możliwe, że na dwóch z nich pojawimy się już w przyszłym roku _ - powiedział na konferencji Norbert Biedrzycki, prezes spółki._ - Myślę, że w 2014 r. powinniśmy wyjść poza pas rynków położonych na północ i południe od Polski _ - dodał.

Wcześniej Biedrzycki informował, że w przyszłości spółka rozważa ekspansję w kierunku zachodnim. ABC Data w listopadzie rozpoczęła działalność na Węgrzech.

Do niedawna ABC Data była obecna na rynku rumuńskim przez spółkę Scop Computers, która w wyniku problemów z rumuńskim odpowiednikiem Urzędu Skarbowego musiała ogłosić postępowanie naprawcze.

_ - Prowadzimy nadal sprzedaż w Rumunii, jednak nie w takiej skali jak wcześniej. Zarejestrowaliśmy tam spółkę, która niebawem powinna rozpocząć działalność operacyjną niezależnie od Scop _ - powiedział wiceprezes ABC Data Wojciech Łastowiecki.

Dynamiczny rozwój geograficzny to jeden z głównych punktów planu rozwoju ABC Data. Biedrzycki podtrzymał, że plan rozwoju będzie ogłoszony na przełomie lutego i marca 2013 r., co sygnalizował wcześniej.

Inne punkty, które mają znaleźć odzwierciedlenie w planie rozwoju to m.in.: dalsze rozszerzenie kanału sprzedaży online, przygotowanie i wdrożenie oferty outsourcingu usług logistycznych dla zewnętrznych klientów, poszerzenie oferty produktowej oraz dalszy rozwój marki własnej.

Biedrzycki poinformował, że rada nadzorcza spółki postawiła przed zarządem pewne cele finansowe do realizacji. _ - Jest możliwe, że w niedługim czasie pojawi się w firmie program motywacyjny w oparciu o opcje menedżerskie, którego realizacji będzie uzależniona od tych celów _ - powiedział.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)