Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ABC Data liczy na rozwój segmentu dystrybucji gier

0
Podziel się:

ABC Data liczy na strategiczne partnerstwa z producentami gier komputerowych i zamierza rozbudowywać ten segment działalności, deklarują przedstawiciele spółki. ABC Data poinformowała o premierach dwóch gier, których jest dystrybutorem.

ABC Data liczy na rozwój segmentu dystrybucji gier
(Winterling/Dreamstime)

ABC Data liczy na strategiczne partnerstwa z producentami gier komputerowych i zamierza rozbudowywać ten segment działalności, deklarują przedstawiciele spółki. ABC Data poinformowała o premierach dwóch gier, których jest dystrybutorem.

_ - Naszym zdaniem segment rozrywki elektronicznej ma przed sobą czas dynamicznego rozwoju. Chcemy w nim aktywnie uczestniczyć _ - powiedział prezes Marek Sadowski.

ABC Data poinformowała, że wprowadziła na rynek kolejne gry komputerowe. 25 marca miała miejsce premiera nowej gry LucasArts _ LEGO Star Wars III: The Clone Wars _. 18 marca odbyła się premiera gry _ Monster Jam 2011 _, stworzona przez Activision/Blizzard.

_ - Współpraca z takimi gigantami rozrywki elektronicznej, jak Activision/Blizzard i studio Lucas Arts,, do którego należy m.in. seria Call of Duty i jedna z najpopularniejszych gier sieciowych World of Warcraft, to element realizowanej przez nas strategii rozwoju tej części dystrybucji _ - powiedział Product Manager w ABC Data Paweł Rybitwa, odpowiedzialny za dystrybucję gier komputerowych.

Narastająco w I-IV kw. 2010 roku ABC Data miała 38,43 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 25,39 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2730,60 mln zł wobec 2373,67 mln złotych.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)