Notowania

abc
28.03.2011 17:24

ABC Data liczy na rozwój segmentu dystrybucji gier

ABC Data liczy na strategiczne partnerstwa z producentami gier komputerowych i zamierza rozbudowywać ten segment działalności, deklarują przedstawiciele spółki. ABC Data poinformowała o premierach dwóch gier, których jest dystrybutorem.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Winterling/Dreamstime)

ABC Data liczy na strategiczne partnerstwa z producentami gier komputerowych i zamierza rozbudowywać ten segment działalności, deklarują przedstawiciele spółki. ABC Data poinformowała o premierach dwóch gier, których jest dystrybutorem.

_ - Naszym zdaniem segment rozrywki elektronicznej ma przed sobą czas dynamicznego rozwoju. Chcemy w nim aktywnie uczestniczyć _ - powiedział prezes Marek Sadowski.

ABC Data poinformowała, że wprowadziła na rynek kolejne gry komputerowe. 25 marca miała miejsce premiera nowej gry LucasArts _ LEGO Star Wars III: The Clone Wars _. 18 marca odbyła się premiera gry _ Monster Jam 2011 _, stworzona przez Activision/Blizzard.

_ - Współpraca z takimi gigantami rozrywki elektronicznej, jak Activision/Blizzard i studio Lucas Arts,, do którego należy m.in. seria Call of Duty i jedna z najpopularniejszych gier sieciowych World of Warcraft, to element realizowanej przez nas strategii rozwoju tej części dystrybucji _ - powiedział Product Manager w ABC Data Paweł Rybitwa, odpowiedzialny za dystrybucję gier komputerowych.

Narastająco w I-IV kw. 2010 roku ABC Data miała 38,43 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 25,39 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2730,60 mln zł wobec 2373,67 mln złotych.

* [ Notowania spółek na GPW ]( http://www.money.pl/gielda/gpw/akcje/ )
* [ Indeksy GPW w Money.pl ]( http://www.money.pl/gielda/indeksy_gpw/ )
* [ Notowania GPW bez opóźnień tylko w serwisie Mystock.pl ]( http://www.mystock.pl/ )
Tagi: abc, abc data, giełda, wiadomości, gospodarka, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz