ABC Data liczy na strategiczne partnerstwa z producentami gier komputerowych i zamierza rozbudowywać ten segment działalności, deklarują przedstawiciele spółki. ABC Data poinformowała o premierach dwóch gier, których jest dystrybutorem.
_ - Naszym zdaniem segment rozrywki elektronicznej ma przed sobą czas dynamicznego rozwoju. Chcemy w nim aktywnie uczestniczyć _ - powiedział prezes Marek Sadowski.
ABC Data poinformowała, że wprowadziła na rynek kolejne gry komputerowe. 25 marca miała miejsce premiera nowej gry LucasArts _ LEGO Star Wars III: The Clone Wars _. 18 marca odbyła się premiera gry _ Monster Jam 2011 _, stworzona przez Activision/Blizzard.
_ - Współpraca z takimi gigantami rozrywki elektronicznej, jak Activision/Blizzard i studio Lucas Arts,, do którego należy m.in. seria Call of Duty i jedna z najpopularniejszych gier sieciowych World of Warcraft, to element realizowanej przez nas strategii rozwoju tej części dystrybucji _ - powiedział Product Manager w ABC Data Paweł Rybitwa, odpowiedzialny za dystrybucję gier komputerowych.
Narastająco w I-IV kw. 2010 roku ABC Data miała 38,43 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 25,39 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2730,60 mln zł wobec 2373,67 mln złotych.