Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Agora podwyższyła cenę w wezwaniu akcje AMS z 60 zł do 63 zł

0
Podziel się:

Agora SA podwyższyła cenę w wezwaniu na 1.254.000 akcji Art Marketing Syndicate SA (AMS) z 60 zł do 63 zł

- poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

Agora SA wezwała 26 marca do sprzedaży 1.254.000 akcji AMS, stanowiących 24,99 głosów na WZA spółki, po 60 zł za akcję.

Zapisy na akcje AMS są przyjmowane od 2 do 11 kwietnia.

Także w poniedziałek w transakcjach pakietowych właściciela zmieniło 160.909 akcji AMS, co stanowi 4,9 proc. kapitału spółki. Akcje sprzedano w czterech transakcjach, po cenie 59 zł, 59,5 zł, 60,5 zł i 61 zł.

W poniedziałek na zamknięciu sesji za jeden walor AMS, po wzroście o 1,9 proc., płacono 60,1 zł.

Na początku kwietnia BB Investment, mający 36,67 proc. akcji AMS SA, zapowiedział, że nie zamierza odpowiedzieć na wezwanie Agory do sprzedaży akcji AMS, uznając je za nieprzyjazne. Według BB Investment Agora 'nie przedstawiła żadnej strategii i planu działań, jakie zamierza podjąć wobec AMS SA w przypadku uzyskania wpływu na spółkę'. BB Investment uważa, że korzystniejszym dla AMS rozwiązaniem byłoby pozyskanie inwestora dysponującego odpowiednim doświadczeniem, know-how i technologią z zakresu reklamy zewnętrznej.

AMS jest właścicielem ogólnopolskiej sieci billboardów i citylightów oraz nośników wielkoformatowych typu backlight.

Jej największym akcjonariuszem jest obecnie BB Investment Sp. z o.o., który ma 36,67 proc. jej kapitału akcyjnego oraz 37,75 proc. głosów na WZA spółki. Pozostali akcjonariusze to BGŻ SA (8,3 proc. kapitału i 6,98 proc. głosów) oraz Outdoor Capital Establishment (OCE), który ma 6,1 proc. kapitału i 5,1 proc. głosów na WZA.

Zysk netto AMS w 2000 roku wzrósł do 16 mln zł wobec 9,8 mln zł na koniec 1999 roku. Przychody spółki ze sprzedaży wzrosły ze 115,7 mln zł w 1999 roku do 189,5 mln zł na koniec 2000 roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)