Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Akcje TelForceOne po 25 zł

0
Podziel się:

Zapisy na 2,5 nowych akcji serii B wrocławskiego producenta i dystrybutora akcesoriów do telefonów komórkowych TelForceOne potrwają od 15 do 21 marca. Maksymalna cena emisyjna wynosi 25 zł.

Zapisy na 2,5 nowych akcji serii B wrocławskiego producenta i dystrybutora akcesoriów do telefonów komórkowych TelForceOne potrwają od 15 do 21 marca. Maksymalna cena emisyjna wynosi 25 zł - poinformowała spółka.

Akcje będą oferowane w dwóch transzach. Inwestorom indywidualnym spółka zaoferuje 825.000 akcji, a inwestorom instytucjonalnym 1.675.000 akcji. Zapisy w obu transzach będą trwały od 15 do 21 marca.

Proces book-buildingu będzie trwał od 13 do 14 marca, a ostateczna cena emisyjna ma zostać podana do wiadomości 14 marca.

KNF zatwierdziła we wtorek prospekt TelForceOne, której kapitał zakładowy dzieli się obecnie na 5 mln akcji serii A.

Oferującym akcje TelForceOne jest Beskidzki Dom Maklerski.

Z emisji spółka chce pozyskać maksymalnie 58,55 mln zł netto (62,5 mln zł wpływów brutto, z czego 3,95 mln zł to koszty emisji).

Pozyskane pieniądze spółka chce głównie przeznaczyć na rozbudowę grupy kapitałowej rozbudowując sieć dystrybucji produktów własnych marek w kraju i za granicą poprzez akwizycje w kraju i za granicą. Na ten cel spółka przeznaczy 35 mln zł.

"Strategiczne zadanie emitenta to zdobycie pozycji największej grupy handlowej Europy Środkowej w zakresie akcesoriów mobilnych" - podano.

Ok. 9,8 mln zł spółka chce przeznaczyć na rozwój sieci sprzedaży teletorium poprzez otwarcie w ciągu 12 do 15 miesięcy własnych 100 punktów handlowych na terenie Polski.

Ok. 7,15 mln zł pójdzie na zasilenie kapitału obrotowego, 4 mln zł na kompleksowy system oprogramowania zarządczego klasy ERP, a pozostałe 2,6 mln zł na dokończenie inewstycji budowy centrum handlowo-logistycznego we Wrocławiu.

Grupa TelForceOne osiągnęła w pierwszym półroczu 2006 roku 21,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 1,5 mln zł zysku netto.

W 2005 roku przychody grupy wyniosły 39,6 mln zł, a zysk netto 1,8 mln zł.

TelForceOne zarządza własnymi markami akcesoriów do telefonów komórkowych, zajmuje się także dystrybucją akcesoriów producenckich.

Produkty oferowane przez spółkę są obecne w około 4.000 punktów sprzedaży detalicznej. Sprzedaż bezpośrednia prowadzona jest do hurtowni (m.in. hurtowni RedDog, należących do grupy), salonów sieci operatorskich (m.in. mPunkt, Star Telecom) oraz własnych salonów franczyzowych.

Obecnie akcjonariuszami spółki są: prezes Sebastian Sawicki, który ma 25 proc. kapitału, oraz kontrolowana przez niego luksemburska spółka inwestycyjna Springfield Investments - 75 proc.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)