Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Belvedere ma linię kredytową do 70 mln euro

0
Podziel się:

Grupa Belvedere podpisała z amerykańską spółką Global Emerging Markets Group umowę linii kredytowej zamiennej na akcje (Equity Line) o wartości max. 70 mln euro.

Belvedere ma linię kredytową do 70 mln euro

Grupa Belvedere, notowana na GPW pod skróconą nazwą Sobieski, podpisała z amerykańską spółką Global Emerging Markets Group umowę linii kredytowej zamiennej na akcje (Equity Line) o wartości max. 70 mln euro. Grupa kontynuuje również sprzedaż marki Marie Brizard.

_ Belvedere właśnie podpisała z amerykańską spółką Global Emerging Markets Group 'GEM' ustanowienie Equity Line (linii kredytowej) w kwocie 70 milionów Euro, za pośrednictwem jej oddziału - GEM Global Field Fund. Linia ta pozwoli Belvedere pozyskać od GEM Global Field Fund, na okres 3 lat, kapitał w maksymalnej kwocie 70 milionów Euro _ – czytamy w komunikacie.

_ Linia kredytowa będzie dostosowana do potrzeb Belvedere, co oznacza, że Spółka będzie mogła każdym momencie na przestrzeni 3 lat, jednorazowo lub wielokrotnie, pozyskać określone przez siebie kwoty. GEM Global Field Fund zobowiązuje się, że wykonując Equity Line nie przekroczy progu 19,90 proc. kapitału Belvedere _” – czytamy dalej.

Dzięki umowie kredytowej, Belvedere zyskuje dostęp do znaczącego źródła finansowania, oferując funduszowi strategicznemu miejsce u boku kierownictwa i aktualnych akcjonariuszy Spółki przez okres jej obowiązywania – podała również spółka.

_ Belvedere pragnie poinformować swych akcjonariuszy, że proces zbycia Marie Brizard będzie kontynuowany po 10 września 2010 i rozszerzony o nowego kandydata _ – poinformowano także.

Sprzedaż netto Grupy Belvedere w I połowie 2010 wzrosła o 1,9 proc. do 175,8 mln euro z 172,6 mln euro w I poł. 2009. W rozmowie z ISB prezes Grupy Belvedere, Krzysztof Tryliński, zapowiedział, że spółka w tym roku może zanotować 20 proc. wzrostu sprzedaży 9-litrowych kartonów i wypracować zysk w 2010.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)