Akcjonariusze spółki Multimedia Polska zrezygnowali z przeprowadzania oferty publicznej i sprzedaży posiadanych akcji z powodu zbyt małej liczby zapisów w ramach budowy księgi popytu - poinformowała spółka w komunikacie.
W ramach oferty akcjonariusze oferowali do 45.157.646 akcji spółki, stanowiących 49,21 proc. wszystkich akcji.
Cena maksymalna akcji Multimedia Polska została ustalona na 21 zł. Według nieoficjalnych informacji, przedział cenowy na potrzeby budowy księgi popytu wynosił 16,25-21 zł.
Oferującym był UniCredit CAIB. Globalnym koordynatorem i współprowadzącym księgę popytu był UBS Investment Bank. Współmenedżerem oferty był Raiffeisen Centrobank.
Multimedia Polska jest operatorem kablowym, który dostarcza usługi telewizji, internetu i telefonii na krajowym rynku. Na koniec pierwszego kwartału Multimedia Polska dostarczała swoim klientom 1,56 mln usług.
Grupa Multimedia Polska wypracowała w I kwartale 2014 r. 175,7 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 0,7 proc. w porównaniu do I kwartału 2013 r. Skorygowana EBITDA wyniosła w tym czasie 91,4 mln zł, czyli o 0,3 proc. więcej niż w I kwartale 2013 r.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1401314460&de=1401400740&sdx=1&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=N225&colors%5B0%5D=%231f5bac&fg=1&st=1&w=640&h=250&cm=0&lp=1&rl=1"/> Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej